10.7.11

running girl

halop gays and lessys..
assalamualaikum normal pepols.


ce teka di mana aku skank?di negeri jiran yeah..ok.lets talk detail baybeh,my pet sis just call me.mcm biasa orang baek mcam aku memang ramai yang sayang,senang je nak jadik baek mcam aku jangan benci and dengki orang maka kite akan disayangi.selepas aku jawab je salam,die tanya kat mane?aku cakap tengganu meh.die cakap waahhh orang banyak kaki memang berjalan je.hahhaa.deng! selamba je kene tapau cuping telinga,xpe xpe.aku pom cakap mane ade bnyak kaki lah,bizi sikit je skank.biasalah hidup nomad kata kau.die kata tadi kol zai pastu die ckp faten bizi skank skejap kL sekejap klantan pastu ni tganu plak.aku gelak jelah.kahakkahak (sakit tekak).biasalah tunggu anggur depan umah xnaek2 kenelah g cari buah lain plak nak balik tanam depan umah skank kan musim durian,amek tapau balik kasik die.sememangnye badan aku da less tenaga n vitamin sebabnya cuaca dan keadaan badan yg bergerak ke tempat jauh dlm keadaan pegun..naek bas lame2 sakit badan weh.minggu lepas dapat seprise dari apek,die muncul depan tangga umah.pastu selang 3 hari aku p kl lepak sane 3 hari aku balik klate semula n now kt teganu pulak.ala mase mude mude dan xde keje la nak bergerak bebas.bukan ke?xcukup ngan tuh,akak angkat aku invite plak p kedah.wooh siap nak tanggung semuanye sekali.sape xnak kan?tapi segan lah.tau lah xde pendapatan tapi nak terima orang sapot sume ketebalan kemukaan la jugek..hehe..tunggu la muke xtebal baru p sane.oh sekang saye tumpang umah dan menyusahkan azie ala makcik jual kopok lekor tuh.tenks mucuk macam azie bucuk.


eh,nyte diors..wanna meets palma plak.

No comments:

Post a Comment