6.7.11

bertudung xbermakna xpeduli

good afternoon.

tgok tajuk pastu tgok gambar mesti da paham knape tajuk begitu,bukan?
xpaham anda memang innocent.nak ngaku la tu ciss

okeh,berbalik pada diri sendiri yang kusut masai *bukan rambut*
memikirkan jenis haircut pling hensom dan mahco.ehem.
mcam nak berhalusinasi maka dtempekkan gambogambo wanita
kacak luar kacak dalam xtahu tapi positive la katakan.



nampak belia remaja bak dik cerdas



oter sedikit mcm tiada pembaharuan
untuk macho yang berlainan


kene rebonding la nmpaknye
membazir je sebab beli sampu rjoice guna jari pom boleh.
original lagi hensom ^_^


wanita ni da berumo bile haircut begini nmpak 20taun lebih muda,
wow!kalu umo 20an cam aku mesti nmpak umo stahun.
babyface versi kacak ah aku nant.yeayyeay*clap2
da biasa da setail ni tu aku salu babyface tuh.angkat kening.


messy sket tapi xpe tetap looking mahco
kalah abang adiputra yuu.haha.
tapi tapi xleh ikat atau sanggul mak enon lah.


gadis Gossip girl ni nampak gothic sbb rambut ke mata?
kang x psalpsal belia benci dadah mcam aku kelihatan
punk dan gothic plak.emo skejap.


ini nampak mcam ayu je terus leh masuk gadis melayu
musim ke4.potong layer tapi mak aku ckap nipiskan rambut.
yelah orang duludulu suke rambut lebat beralun berombak
bergelombang bak tsunami nmpak pompuan soft gtu.
petua sapu bunga raya.tetibe bg petua.


comey je gadis asia ni mcam aku plak.ehem.
maap terseshul sedikit


yang ni aku jatuh cintah,hensom n mahco ala korean look.
wooh,blehla aku join abang f4 nant dgn grup baru f5.
haircut setail eh aku ckp bukan hair color ke hape.


apepom aku ingt pesan mak aku
"orang kalu da cantik wat camne pkai camne pom tetap cantik"
tersemat indah lam sanuparu aku neh.
sebab aku taw aku da cantik tu yg nak nampak hensom and mahco plak.
tapi dgn rmbut pnjg ada org ckp aku mcm
rita rudeni,schaalyahyi,fasha sandhi.
camno neh?
(xreti nak edit letak muke sendiri kt pic pic tu.sadis.kalu x bleh perasan lebeh)


No comments:

Post a Comment