23.7.11

grup Mpop pling tinggi lam carta hati


grup terhangat di jiwa dan raga di carta teratas
xlain xbukan 38 generations(girls generation no 2)
grup members 154.
4 class(a,b,c,d)


mase jadik konsikong(pat 1)


Kg.pkg siswa.pkg siswi 38 gen
(alumni anjuran 38gen,pat5)


ceramah at kuantan (pat4)


femili day anjuran 38gen(pat3)


fridaymorning rokol

supervisors pat 1-4 at rokol(pat5)


junior pat1 called as anak buah 38gen(pat5)


we as supervisors pat 1


femili day mase pat 6



salesgirl eskrem roti(pat6)


juz now aku menonton pic kt album art so aku da mula sedeh dan jiwang sebab aku rendu zaman kegemilangan dpim jengka.walaupom mule dgn kesukaran tp lots of beautiful moments yg cannot be erase n delete at da bottom of heart.i noe yu all too dpim family,we share da same feeling rite?so tell me who can forget everything in dpim life after graduated!tell me sbb aku nak g sepok pale die kuat3 bagi die ilang ingatan terus.

lets me remind yu yang easily lupe diri how to survive how to live and how to be a manusia selama 3 tahun(6sem) jatuh bangun as DPIM student::

sem1-as kongsikong,kene tanam dan usahakan 100 acre.sem2-called as senior konsikong work at nursery,wajib buat bubur lambuk.sem3-called as mandur work at 200acre,getah sawit n buahbuahan,tugas anjur femili day.sem4-as supervisor keje sendiri help by supervisors,tugas wat seminar kerjaya.sem5-called as tuan/puan muda kecil,supervise all part below,tugas wat dinner or alumni event.sem6-called as tuan/puan muda besar,ushar2juniors lepaking chilling relaxing.

4 sem wajib pegi practical training time cuti sem.

so how to forget evrything ther?function2 everysem sume make us close in generation.bkn hanya pegi klas balik klas mcm degree atau other course yg rapat biasa2 saje yg pegi lepak mkan kua berjimba sekelas.bkn begitu ok.tapi setiap jumaat wajib pergi keje kerah tenaga bekerjasama saling memerlukan time fieldwork subjek wajib amek setiap sem.wehhh mane xclose mcm adek beradek sepusat.ce cakap?berapa byk kos jelesh dgn kekuatan kite from pat 1 till pat 6 wapom kene buli,buli balik,kene marah maki hamun bagai tp mane ade dendam benci membenci,semakin rapat semakin taff semakin matang adelah.tambah plak lecturer2 sume alumni dpim ohweyy semua semangat dpim yg membara sampai ke tua.sungguh oisemmmmmm xterucap dari ketua program sampai ke staff ladang sume tiptop.ahhh indahnye zaman itu.indah indah..sob sob sob..mahu pintu doremon kembali ke mase lampau sekarang wapom part 6 da digunakan sepenuhnye tapi masih xberpuas hati='((
(mesti mahu balik zaman hierarchy pling top,bhaahaa)

jum nanges same2,xde geng nak nanges xfeeling lah.
(xladang arr manja,tskk)

5 comments:

  1. hohoho...rindu jengka..zmn kat jengka la yg bg byk tunjuk ajar...pergh, mmg xleh nak cari kat mane2 la..

    ReplyDelete
  2. rindu 38gen lolz..rindu budak ladang...
    kenangan paling indah dalam hidup.xde tukar ganti.

    sayang korang semua :D

    ReplyDelete
  3. cet=yap,betol.kat situ la blaja bukan ilmu pengetahuan je tp cmne nak idop..byk sgt pengalaman terindah.

    azie=sayang sume.family dpim xde kt tempat len

    ReplyDelete
  4. ooh aku rinndu gak,,urmmm kenangn mama,, kengn 2 y wak kite kuat,,
    p/s: arap sgt2 jmpe mu2 smuo,,,mai ler umh aku,,,nnti aku xde da tgnu,akn terbang ker sabah ,,laki aku da terbang sane,,nk wak cmne trnfer keje nie pkare normal,,,hope leh jmpe smuo nak wak rumah tbuke aidilfitri nie klo jadi ler,,,b4 g sabah,,,ade ker 38thgen nak datg kt umoh saye y ‘comel’ nie...? n brite u dkongsi aku da prgnant 3bln(bunting plamin seh),,,

    ReplyDelete
  5. wahhhhh siti...tahniah uhh..anak buah part yg pertama tuh.lg aku terharu mane mu jumpa blog neh.xsgka la plak.hehehe.aku kalu duk tganu konpem g n budak2 ni mesti g ryer umah mu.ajak kot grup lah..sek kite kn rmai dak tganu.papepom aku tumpang hepi tgok mu n saim2 epi ngn suami.g jauh2 ade tok laki xpe,xraso jauh pom.=))

    ReplyDelete