15.7.11

hari blank sedunia


haih.awal awal da mengeluh.mengeluh sebab diri sendiri xbape nak betol.bukan mereng okeyh,nak kene debik ckap aku camtu?aku rser aku xnormal sebabnye semalam aku bgun bgun je pagi instead of tgahari lah kann.hikhik..terus tekadkan hati nak gunting rambut,da lame niat tp terbengkalai je so terus mandi amek kak scha kat tadika terus suh kak scha tunjuk kedai die salu gunting rambut,bley?salu aku gunting kedai siam tapi smalam mcm nak tukar kedai sbb siam tu wajib mesti gunting pendek walaupom da pesan ckp nak oter sket je.+__+

sampai kedai pink tu kak scha bg name terus tgok lam kedai campo umah eh eh nak gunting ke x tapi tgok kedai ade ayat quran terus niat xpe tolong melayu same melayu la.tungu punye tunggu akak tu dtg tnye nk gunting cmne,zup zap zup zapp.siap dgn gunting je.la mane gunting yg menipiskan tu?aku ckp lam ati jelah.pastu die pegang rambut depan tnya nak pendek ke pnjg,aku ckp pendek pdahal kat ati nak ckp xnak pendek sgt.zaappp..siap fringe..haaaa.telan kahak aku tgok pastu pelan pelan ckp saya xnk pndek sgt tp xpelah.sebab da gunting kan =(

bile siap salu mane mane kedai mesti mintak rambut nak bwak balik letak kt pokok pisang sebab orang tua kate sejuk kepala.tapi mase tu bgun nak ckap tetibe tercakap lam hati je sbb rambut da sapu bcampo ngn rambut insan laen.blurrr lg.siap byr terus blik,da sampai umah baru ingat lupe beli topup nenek aku pastu stat moto ma aku kem ais plak.samapi kedai beli topup terus pecut balik dak skolah da blik jalan da bizi tapi bile sampai umah baru sedar ais xde di tangan.sekali lg pergi.balik umah memebebel kt diri sendiri sbb sume bende wat pom xjadik.rase nak tolak2 kepala sendiri.


sekang sape nak oter rambut agnes monica lam cite kawin masai ni?kang pegi kedai siam tu suh oter abes die mesin mcam aidil zafuan siap ade line adidas plak.hemmmm -_-"
bawak diri duk lam almari jap.




menyesal xberguna lagi.

No comments:

Post a Comment