7.5.11

projek jutaan rupiah selepas final exam

haih panah tu 2 3 ari ni.mcm mane nak stady,dala paper laz,semangat yg ade da mule luntur n ilang.tmbah plak tgok jiran tetangga angkat seret beg memasing balik kampong..lagik mngiju jiwa,paper tqm yang super masyuk,dr pagi duk chapter two ape ade hal.susah2 je blaja 12 jam..

hah ni che nak habaq mai,projek jutaan ni akan blangsung slepas tamatnye paper tqm nant,maka kami kakitangan ahlirukunsebok ni kalot la sket nk prepare ape yg patot,seket je pom..yang tu xla aku heran tp yang wat aku heran dan ajaib nye,ade gak manusia manusia yg bagi mcam2 alasan xdpat pegi.ade yg abg kak dtg konvo so xleh ekot,ade yg nak angkat brg,ade yg mcm2 lae adenye.xpaham2..kalu camtu la aku pom xdpt nak ekot,mak aku dtg esok sampai 14 aribulan ni tp aku da la ade program 11 sampai 13.haaa memang xtahulah dpt jumpa x mak aku tp da kate ni program terakhir sebelum abes belajar ape salah berkorban cket.kan?tapi tulah mnusianye otak kan lain2.xleh nak ajar la cara masing pk neh.
xcukup ngan tu,ade yang xnak pegi pastu nak kene pujukpujuk bagai baru nak pegi,ceh ko bajet ko queen wannabe ke hape nk kene pujuk2 pegi.sehhh..bg aku senang ko nak pegi ko pegi ko xnak pegi sudah,bukan program ni ke disko ke parti liar.juz majlis perpisahan unutk kenangan.tu pom susah xleh nak ckp ape lah kan.pasni memang xdpt da nak kumpul n jumpa reramai 1 batch ni,konpem punyer.
meh aku nak ckp sket kat korg2 yg xpergi,ade kitorg kesah ko pergi x?ape ade hal..gembira jugak eh ko xderkk pom..hohohoho..oh okeyh,ni program batch aku je so NO OUTSIDER ALLOWED!
pahampaham la yer.malu malu sket lah kalu nak join ke nak menyibuk xpsal2..malu eh kokramm.

yang aku sedehnye da la sok hari ibu pastu aku memang tgh gersang gile nak jumpa mak aku,xckup ngan tu selase tu hari aku jugak..uwaaaa kuase40.dala cheteh kate nak clebrate..aku harap sgt dapat jumpa eh.mommmmm,SELAMAT HARI IBU..xde kate2 leh describe segala pengorbanan mu membesarkan aku dan adekberadek..


ehmm.ok leh,nak smbung chapter two lg dr kul 10 pagi tadi.esok mcm kene stady kt libry atau mane2 tempat berekon la.xde angin lgsung lam bilik ni.

No comments:

Post a Comment