19.5.11

holidayyyyy

i need it now..yeah..nak larikk jauhhhhhh jauhhh sorang sorang bawak diri ilangkan diri.xde sebab pom tapi tulah nak udara segar dari luar kawasan bandaraya.ceh ayat nak bes,okay arini chechiq femili,mom n adek2 n cheteh femili nak g oliday kat kuantan.aih xtau ape yg best nye kt situ,mgkin sbb aku da duk jgka 3 taun so kuantan ibarat rumah kedua sbb setiap mggu merendek umah cheteh maka raser mcm ape ade lg d kuantan?hehehe..tp jujurnye i loikke kuantan,kalu dpt keje duk ctu i suke yuu.xsesibuk mane kuantan tuh.derang nak g gambang resort,arini lepak kat kemaman umah abgchik n esok smpai ahad duk kuantan for oliday.aku di invite same tapii kan aku rser mcm malas nak g naek bas pastu balik sini semula,penatt wohh.kan bes kalu hal thesis da siap maka blehla pegi bersuka ria bersama kuarga..kan?kan?yg wat aku malas lg sbb kuantan tu da biasa pegi kan dan wapom xpenah pergi gambang tp tgok pic chechiq n cheteh yg da pergi mcm biasa2 jer.mgkin tempat baru.peliks ngan derang ni,da pergi tp nak pergi lg,pastu suke sgt ke pahang trengganu.cube tukar arah plak ke.kan besh kalu depa nak g belah utara plak,bukit merah ke tambun ke penang ke.aihh kalu kesitu aku terus naek bas kt pudu g join lah jwabnye.hohoho..tambun bess ohh,xpuas maen2.sbb ade byk ektibiti leh wat,prefer pegi rmai2 la,kalu g date mcm xbes je,sbb berdua bosan kot nak maen kejar2 ke hape ke..okeh..aku kalu da bosan mcm nilah mule la rajin menghapdet bnde yg ntahpape.kan??so u better larik kalu raser bosan bace post aku yg membosankan neh.kalu g tioman senyap2 bes gak kan?

No comments:

Post a Comment