18.5.11

aihh

hari ni da 2 minggu lepas final termasuk hari bergonjeng kat gold cost,pasal gold coast leh pergi tgok belog eman,die da cita sume da ape bnde jadik kat sane,kan eman kan?..siap ade part part lg ha eman blog ..termasuk finishing school 3 ari..senanyer sekang xabes2 lg ngan thesis.biasalah kan pape wat kene tunggu green lite dari supervisor so sbar jelah wapom hari ni ckp jumpa kul 2 tapi tetibe knsel sbb ade kat tempat laen.bkn nak ckp apelah kan tapi persoalannye bilakah akan setel sume neh?agak2 bape kali nak edit?ce jelas kan..kite ade hak tp xde kuase nak ckp lelebeh.punah2..kan lu langsi lu mati plak,result arr mati kalu langsi sgt.balik dr psar malam tdi dpt kol dr somone.wat da pelikss nye no tu da kol ari senin pagi tp xckp,td pom kol xckp. gak xtau la kalu fon aku yg ade msalah tp x kot.pastu laz kol aku senyap baru dia nak ckp.waaa speking kemain kencang,tergagap2 aku yg habuknye speaking.die ckp dr mpob suh g intebiu sok..mcm pelik la kan tp aku layan jelah kot2 memang rezeki aku,tp aku mintak pospon sbb aku xde mende preparation pom untuk di intebiu esok..tp aku rser itu xbape benar wapom mamat yg ckp tu siyes gile .mmm tgokla mcm mane esok kalu die kol blik mknenye ye lah tuh,kalu x ntah sape la nak wakenabeb kan aku neh.tp mintak2 lah xde yg nak memain time aku in not good mood, da la xsbar nak melepak yileks2 n need holiday.siyess ahh aku nak balik umahhh..uwaaaaa...dan sekang emosi aku xbape nak stabil so dun play2 hard wit me.sape yg nak prank2 tu pk dulu time yg seswai eh.aku tgh rosott sekang neh.kan xpsal2 patah kaki tgn kan.i'm tumulak,im from thailand,in kl i'm legend!molek2..ma say bout master,shud me??50-50.


10 may 2011

2 comments:

  1. aku wat part by part tp berterabur weh...hahaha....byk sgt kisahnya...kuikuikuikui

    ReplyDelete
  2. tu la psal..aku xterckppp kalu nak tules..serah pade ko..ehhe

    ReplyDelete