27.5.11

jalan jalan carik makan

semalam pegi jalan2 carik makan
kt kedai mek wok
(little wok)



kedai mek wok mane ntah.
pes time pegi wangsa walk.biasa jelah.



sudah sampai makanan nye pak


lupe nk tanye tajuk makanan neh


ni mkanan die yg order,kaver line sbb takot kene kutuk
mkn byk so aku lak kene makan kan.~.~!
(chicken chop minyak pecik2)


gambo dgki 1


gambo dengki 2


gambo xdengki 1


gambo xdengki 2


dr 9/5 hg ke hari ni 23/5,mknan sgera ni gak aku
duk gile smpai 6 7x mkn,ape ha ko letak lam fries neh
sampai aku terbayang2?ce ckpp maih.
(mase ni dr s.alam pas hc thesis,ade mamat ngn awek die duk
ushar kitorg.nape kah?ade pape wrong ke?pelik gilos,
nk ckp kembar less tuss?)


arini aku masak syur bayam,siap mkan aku mcm woowww gile sedap aku msak. ckp sensorng kot sbb aku mcm xpercaya sedap cmtu.bleh?^.^"
chelong n ehem2 pom ckp sedapppp..ni meningkatkan mood memasak ai ni.=))

tadi tgok karak biasa je,xtakot lgsung,jejek ade sket.

No comments:

Post a Comment