29.5.11

go abang david goL

heh.jangan nak cakap aku tgah bagi semangat kat david arumugam atau pom david beckham.itu mungkin dulu mase umo baru nak up,mesti sokong MU sebab ade david beckham pastu kene torture ngan orang laki bile sokong MU sebab ade beckham yg hensem tuh,pastu siap pakse suh sokong owen.eh itu dulu minat MU.tapi bile da uup dan boleh berfikir dgn matang memang xfbape nak follow pom liga english ape2 kelab follow pom sbb muid cite,tp sebab kesetiaan dr kecik memang kene skong MU kenalah teruskan,yelah nk buktikan pilih MU bukan sbb beckham kan,da beckham pndah g real madrid masih kekal lah sokong MU pdhal xpenetik pom.tapi ini xbermakna semangat kebolasepakkan yg ade dlm diri terus padam,tidaakk same sekali.kalu piala dunia waahhh ko jgn pertikaikan lah aku punye skill bercerita maseh dtahap tinggii..nak ajak lepak cite psal bola pom maseh xmemalukan org sekeliling,yelah piala dunia aku kan AHLI MJLIS tertinggi kelab kipas germany,spain n brazil.sanggup dai tuh.ha tu dia cite kat ko.so so bile masuk final liga juara juara ni aku xperlukan mase untuk berfikir nak pilih team mane da,sbb memang sanggup kene maki for spain.wajibla BARCELONA beb...wapom mesut ozil da msuk RM tapi ati aku masih dgn barcelona sbbnye di situ team spain yg cool n stylo melo ada.eh wapom casillas pom ade kat RM,aku masih setia ngn barcelona.dan aku xminat ronaldo pom.messi?ermmm aku kurengg ngan abah die untuk piala dunia tuh. da efek kt die skali tapi demi abg david aku sokong messi jugek.huhu.bleh?oleh itu aku da wat keputusan malam ni BARCELONA konpem menang..x caye??CAYA la samee aku...art tu die sokong MU bagai nak rak tp aku taw die da so-so sbb abg david aku ade,eh x die kan die hard fan messi,sbb tu kot die 50-50.huhuhu.okeh2.aku nak sgt pegi mapley ke mekdii tgok bola smbil jerit2 tapi apekan daya mr apek pegi lawan futsal dekat putrajaya yg sejuta belia tuh ,haishhh semalam pegi malam balik pagi tadi.konon menang pegi lagik malam ni.mntak2 la menang lagik,dapat adiah leh share2 kan??huhuhuhu.okeyh.fan MU jgn nages tauuu.hekhekhek..
GO GO ABG david villa,iniesta,pique,puyol,xavi,pedro,messi,victor,daniel n sergio..hohoho...i sapott yawww ols..

No comments:

Post a Comment