22.5.11

hari ini hari bergonjeng dgn boyfie

ni dia piichapitcha arini,cket je aih sbb nye yang ni ja lam mmc
selebihnya dan picha2 smlam lam memori fon,xleh nk wat pe la.
leptop aku sekang da reti merajuk mengada ngada da,
da reti nak wat pangai da
entah ekot pangai sapa aku xtaw lah.so xleh nk blutuh ke hape.
jap die ok jap die xok.ekot suka dia ja nak elok ka x.
tau dah! sbb 4 taun xpenah kene saiko.manje lew teww.
xpa xpa,balik nant kita kasik aja sama dia.
so terpkse la gune lappi chelong.

ohh arini pegi iTex kt Klcc g sapok nyebok rakanrakan yg join.
yg best tgok budak2 skol nye projek.
comeicomei dan nerd derang neh.dala jwb malu2 gitu.

layaanzzass

as kene paksa naek buggy ngan aku,die malu2 sbb traders otel punye.ade aku kesah?
da penat n malas nk jlan dr iTex kt Hall Klcc nk p klcc mall


pic atas skeletor kene ade


j'taim paris.
j'mapple francais.
harus ade pic ni,kan baru abes blaja kt paris.


port addict wajib ah ade


as dgn gewe die


aku ngan gewe aku


si pompuan duk flirt ngn jejake kacak,
menggatai (bukan sifat sebenar)





yang si lelaki tgah convo
Congrate yawww!!=)))

tenks bacaing!

2 comments:

  1. hensem pic gewe awk tu..
    jelesss..
    hikhik

    ReplyDelete
  2. hahaha..jgn jelesh..gewe sye tu memg sgt la ensemmmmmmmm..awk pom bleh crik mcm tu jugak =)

    ReplyDelete