29.4.11

muahaha rehat sbentar noks

redi x neh? mcam x pom yer tapi mcam feelin cool jerk xde perasaan pom ye gak.tetibe pembuka kate bcakap sorangsorang.

aiih da kul 9 lebeh ghupenyer,rser on tadik kul 7.patotnye nak blik je exam tadi nak tido.haih.mata mata nasib kolah mata.kalu da mengonlinekan diri memang begini ah,baru khatam membace belogbelog kesukaan.nak tgok running man xdapat sbb external xleh bukak ): rendu same temanteman runningman lah.

esok xde kat shah alam.lusa blik,2ari stady finance ok kew?eh sejak bile aku kesah kan,eh sejak sem ni la.aku da berubah taw.da reti hargai mase untuk belaja.kunun kan.koya semeta.malam ni nak besenangsenang sambil mencabut bulu ketiak,eh kotor?eleh mcam ko xde bulu ketiak.aku xde misai nak tules "aku mahu cukur misai selepas sekian hari bizi tidak terurus mengadap buku untuk final paper selama 2 hari berturut turut".ko ade?ko la ckp.

aku mencarut kan?biasalah tu.tadi urat jari mcam terkehel sebab nye tulis jawapan postharvest mcam jawab mari mengarang bersama kotex.sabor jelah=>

2 paper lagi pastu ade mcam2 aktiviti yang xtau faedah x untuk dibuat.sekang kene setat idop planning,baru sekang ko?orang laen da lame da.hoho.ekot suko ati akulah peah.

sekang neh pelik tengok orang sekeliling,sume mcam xnormal.nape yer? eh lapo la.da la need to cawcencaw.

cop cop,dsebabkan kesibukkan yang melanda,aku telah alpa dgn besday kawan2 baek sendiri.SO dengan ini aku Fatin hamama mengucapkan selamat hari hari ulang tahun pade Nurul Saada dan Akmalunisa.semoga kehidupan kamu berdua bertmabah bahagia dari hari ke hari dan murah rezki,oleh itu boleh blanje aku.hoho.memang kelemahan yang nyata dalam mengingati tarikh2 ni tp sejarah A yuuu,heran x?

before tu doakan saye (bertokmaninah) selamat pergi dan selamat pulang.oh jgn lupe doa dpermudahkan segala urusan.amin.

sayang kamu kuat2.ok,cancendolah.

No comments:

Post a Comment