25.4.11

fine ah ko musuh!

mood memang xstabil lgsung.

sakit perot 2 hari xpayah nak cite lah nape.
pastu tengah sabar2 sbb ni ujian sbelum exam sbenar
tetibe dtg lg msalah baru,

yang ni memang hanginn...

musuh sampai abes dunia teknologi pom ko tetap musuh no 1 ahh
fineee!!! aku bg ko menang skank tp xbermakna ko benarr.

sekang ni external xleh bukak,asal nak bukak kua format.
kalu format abes ahh cite vampire diaries 2 sezen lam tu..

jiwaa ahhh camni..jem jem

enset plak jap jap buta jap jap celik
memang menguji kesabaran yang hakiki la kan.
sbb duk gune blutuh.


hakikat sbenarnye sume psal gara2 sebab musabab virus lam laptop.
abes da merebak kat sume da,asal ko dtg pom ntah dr mane.
Pulanglah ke Tempat asalmu.!!

kalu leh masuk lam usus perot aku da lame kot ko masuk.

xpe xpe,aku bg ko mase lepak bergonjeng berhoha hoha lam laptop ni dulu,
abesnye cite thesis aku kang memang selamat tinggal ah kooo....


aku memang xsuke ko sampai bile2.
menyusahkan aku dan jiwa aku je.
xtenteram cmni.
kalu da musuh tu memang musuh ahh kan.

huh.

camne nak fokus cmni?
sabor jelah ="(

2 comments:

  1. thesis ade kt leptop.leptop slamt lg tp mcm xlame gak la.huhu

    ReplyDelete