2.4.11

mata aku bkan mcm burung hantu


salam.. lately memang terlebeh rajin aku mengebelok.da tu nak wat camne,da 4 ari aku terkurung lam bilik.line tenet yg kejap ade kejap xde neh wat aku teruja bile dapat wapom xpanjat loker.ha la da lah aku ni bukan dak yg suke maen game.imah letak game baru byk gile kot lam external aku,aku try maen msak2 ape ntah jap je trus bosan.yelah cepat bosan mane game.mcm same je..pastu ni lah hobi aku men tenet.memang hobi lah sbb ckgu mse skol rendah ckp hobi tu bnde aku suke wat untuk ec mase lapang kamu,wapom aku bkn gune untuk waktu lapang je tp waktu sembilang sepulung sume aku ec ="



aku nak cite psal fokus,aah aku memang dak yg fokus.bile mata aku tgh ngadap skrin mcm skank tgh menaip aku xkn pasan ape rumet aku wat..tu ok lah lagik,sem lepas aku duk tepi pntu memang aku xkn pasan bile ema rumet aku g mandi,kelua ke hape2.tau aku tnye bile mandi bile klua.tp tu xde la wat die emosi,yg die cengeng ngan aku bile die tanye ke cakap2 ngan aku tp aku senyap,lame pastu aku baru terpk yg aku ade dgr bunyi2 org ckp deng aku tnye die,ema awak ade ckp ngan saye ke tadik?die ape lagik,fatin..fatin..fatin...kalu de die ngadap leptop gak xcaro kokre doh.mknanye bkn stkat men tenet je tp men game ke tgok movie ke.tp time stady x plak fokus,pelik kan?



siri kedua plak aku kalu jumpa org ke masuk klas ke lepak ke kua jnjalan ke ngan kgkawan aku,aku memang xkn psan die pkai kasut ape,baju pom kekedang je aku pasan corak ape,kaler ape,bkn aku xcakne tp aku bkn jalan tgok derang,aku tgok sekeliling,hahaha baeknye alasan akn.penah kalu as ke sape tnye tgok x tadi die pkai baju "tut",eh die pkai baju ape tdik?warne ape?kadang2 nak akte aku xprihatain,aku tersgt prihatin tp aku xcakne thadap appearance je lah kot.kot..pling aku xleh pasan bab kasut lah.sbb aku ckp tgok muke kan dan aku bkn jnis pandang org atas bawah bile jumpa ke ckp ke.so kalu korg nak mnunjuk ngn aku,xdpatlah..xpom nak aku puji kasut ke sua ke memang x ah sbb aku xtaw tu sua baru ke buruk ke.hahha.aku tabik gak kt org yg prihatin bnde2 gtu.i had them around me ok,msti ade je derang tgur.kalah fesyen dsigner i nokss!



siri ketiga plaks bile aku fokus tengok sumting atau tgah ckp ngn sumone,memang aku xkan pasan orang yg lalu lalang laling depan ke sebelah ke tepi aku..memang x ah.sbb mata aku ni kalu da tgok ctu maka ctu jelah die berfungsi.bkn mcm mata burung hantu.tgok sane nmpak sini.bukan camtu eh,so tersanagt mintak maap la kalu ko lalu tepi aku aku wat derkkk je.xpom selisih ke terserempak ke hape ke aku wat kering je,tu memang aku betol2 xnmpak wapom mata terkelih ko.so maap bkn sombong blagak dan lain2 tp aku punye sikap yg fokus sgt tinggi,sgt xreti nak liarkan mata trhadap sekeliling.aishhh..raser nak kene tampar ngan diri sendiri je kalu cmni.risau org ckp sombong ke hape.ni genetik dr abah kot,sbb abah kalu jumpa aku kt psar malam selisih bahu pom die xpasan tu anak die.penah dulu aku n ma tepi jalan tunggu teksi ke hape ntah lupe time kecik2,abah naek moto slow je sbb da kt kswan umah.aku punye lambai dr jauh neh sbb eksaited kan nmpak abah.aku tgok la die kelih aku tp sekali die lalu depan kitorg wat derkkkk jeee...alahai sentap kot tp ma da tau pesyen abah die xkesah lan kan.balik umah trus aku tnye die nape xstop time aku lambai lambaian kaseh kt die,die leh jawap bile lambai abah xnmpak pom..ayya...imagine lah tepi jalan raya arah same.aku duk tepiiii diiieee laluuu je..hee~~xleh nak watpe la..da pesyen die lagu tuh..kan da jangkit kt aku gak..terima jelah eh..


so kalu lagikk lima lapan sepuluh tahun kite jumpa aku mcam tuh tu bukan aku sombong tp tu sikap mata aku yang fokus bende di depan mata saje..penyakit xfokus kt tempat laen..aku xderhal la korang nak cubit aku bile terselisih cmtu tp aku balas balik lah..=))


mcm penah post je post neh b4.memang la ku ni suke ckp bnde same kan ='(


k derr,rumat waa tgah stady,rumet terrajen abad ni.aku je rumet terrrmalasshh dekad ini.mati aku lau die taw aku tulih cmni...




cu kelih cu kelih mate brung hantu tuh??






mata aku lg comei dan bersinar kot


xyah mkn inner shine pom xpo

No comments:

Post a Comment