4.3.11

cakap sorangsorang cmni xla gile

assalamualaikum..
salam feraiday..
senanyer aku online kt libry neh,acu tengok betapa rajin nyer budak name fatin hamama neh petang2 jumaat leh duk libry fakulti lg.pdahal kelas sejam je pg tdik..ok..tipu je sume tu kalu rajin mesti aku tengah stady kt celah2 rak buku atas ni bukan lepak kt lab computer neh.untuk mengelakkan orang laen kate aku budak rajin aku keen cite da whole stori nape aku wujud kt sini pde kul 3ptg neh.begini tadi kelas abes kul 10 setengah pastu ade ceramah unutk continue master,nak sambung ke x eh aku da konpius tp aku nak raser peganag duet lah plak..blaja je non stop kalu aku spesis rajin xpe gak =.=!..bek to da stori kan pas ceramah tu aku g jumpa dr asmah my spervisor projek,bincang2 diskas2 pastu kitog kene jaga dak pat 4 test sbb grup len lak nk diskas,gilir2 curik mase dR.kul 12.40 baru aku masuk lab sbb aku nk culture,nak abeskan bijik benih yg ade tuh..so kemas2 ape yg patot.treat seed tu bagai.lam lab juz aku n jes,jes amek data..fyi,seed yg aku culture mggu lepas da naek da shoot..Alhamdulillah.Alahmdulillah.Alhamdulillah..yang aku wat arini sbgai back up n nak topup mane terlebeh terkurang,alang2 media ade byk lg..so tadik lam kul 2.30 jes balik dan ku p smayang beli makan naget tu aku UV la bebrang yg nk gune..pastu kan aku kan balik lab kan tgok2 lab tutup..ayya..aku ketuk bilik en annuar lab assistant mntak kunci,then kan die ckp kan ade kals nk gune lab tuh..uwaaa...kelaka nyerrr..aku pom msuk lab elok2 tu Dr tsan smpai.aku cakp saye xtaw pom ade klas,dr xtulis,die pom senyum..pastu aku ckp xpelah dok,syae tunggu klas abes la cmni..so sbb aku da treat seed n bebarang tu sume nak xnak aku mesti wujud kt lab tu untuk finish kan keje tuh..nampak gaya nyer aku blik lewat la,tp insyaallah kejap jer..kalu sehari bizi cmni mula lah otak pk esokluse nak g ganti kebizian ni dgn bergonjeng tp mcm xterjdik jer..ma n cteh dtg mggu depan so mggu depan jelah g umah chelong,mggu ni sesi melepak d bilik..mungkin..sape tau..adeshh.lambat lg kul 5 neh,fb xleh bukak so ckap la sensorang kat sini cite sbb musabab terlebeh rajin arini..okeyh,chow...adiossss.amigos..berambus..eh,selamat berehat dhujung minggu ((:

No comments:

Post a Comment