28.3.11

mohabbatein

azie kate mcm lam cite mohabbatein tu yg aku letak tajuk camtu.tetibe** senanyer suke sgt aku ltak senanyer sbg pembuka kate..baeklah senanyer aku da ngntok,teramat sampai bukak note enjin da kua matahari langit laut pulau da kat kepale neh.selepas beberape minit membace aku terlelap tp mata aku terbukak blik pas bunyik kol atau yg betulnyer panggilan tertinggal..pastu aku nak pejam balik kan dtg la seseorg lam kepala aku.da 2 jam aku bertungkus lumuih mengembeling tenaga supya dpt tido semula tp x jugak ilang..abes mai kenangan2 lama.pelik2..org kate kalu tetibe teringat camtu mesti org tu tgh ingat kite...anyone here yg ingtkan aku??cepat2 jwab..maknanye yelah tu aku tgh ingt ko neh kalu mase tu ko tgh ingtkan aku..kan kan?da tu msg azie tetibe minah ni leh tanyer tapak tgn ko lembap x?aku jwab aah lembap.nape?die ckp betol la tu org tu tgh ingtkan ko sbb aku ade bace buku psiko..hah?? betol ke?ke x betol?jawapannye ade pade anda wahai org yg dtg lam kpala aku. bende ni bukan kite mintak pom,die dtg sendiri..jgn salahkan aku,aku xpenah curang..=P

No comments:

Post a Comment