28.2.11

wekend yg suprise

assalamualaikum..
entri xnak panjang atau detail2 sebb aku da majuk da..gile xmajuk wapom aku sangat cool skank tp ati lembab jugak wes.ade ke ari jumaat ari tu mse aku free sbb x terpegi klas ternmpak ade line wifi kua.cepat2 aku connect intenet,semngat wooh nk posy new entry sbb 2 ari xg klas,tertidolebeh mase bkn malas(eh terdetail plak cite)..then aku taip pnajang gile aku nk share psal sumting important in our life..niat punyer baek skali tekan publish tgok2 line xde..ahhh memang mendidih darah cool aku,eh belum mendidih lg tp macam da ke arah suam da..trus merajuk ahh..gile panjag muakadimah nape aku xnak cite pnjg psal wekend neh.cakap xserupo bikin la palk.ehh kene cepat balik pade tjuk sat g xleh publish.haishhh..okeyh sebb ape mggu cuti yang mengjutkan sebab ari sabtu mr hacks dtg shah alam lg die nak beli baju yg die tgok minggu lepas pastu tetibe die plan nak g umah kak eda(akak 2nd die) kat sg buluh tapi petang2 sket sbb k.ena pom nak join.so k.ena(akak 1st die) dtg amek ktorg.then pak ucu die sefamily pom nak join jugak..ahhaha.dah jadik gathering femili die.so k.eda msak nasik ayam.kat sane da malam mkaan2 borak2..naseb i reti bergauls yaww.ahhahaa...femili die sume ok n bes..kepala gile2 jugak la..okeyh then hari ni ahad pg sedeh sbb smlam leptop dserang penyakit biase tu so bosan hnye menidurkan diri je.mghrib cube lg on leptop smpai jadik..tetibe try setting sndiri blablablabla da dpt bukak window..gembira la sbb da xbosan,pastu kakcik kol ckp on da way g shah alam..wowwwwwwwwwwww...bes bes..i miss my 2 lil toyol...yaww auw auww...pastu kua ngn dorg so i leh la membuangkan rindu2 ini supaya tidak meningglakan sbarang sisa..eh okey kene cepat nant line ilang,korg bace lah lam speed mcm solero tgh hempas ke bawah tu sbb aku memg taip laju gile nk kejar mase neh.kang wt leteh je taip pnjg2 mcm jumaat tu =(...detailnyer psal outing ni kalu rajin jumpa d lain entri.tu pom kalu rajin..wasalamm.

=biasakla line tersepak camni.bukan slalu leh online,lau tetibe muncul leh la online lau x refresh sjuta lapan puluh lima kali pom xkua line neh..mayb ramai tido awal kot malam ni so line ni smpai le ke blik aku..oky,nyte..nak tido dlam senyum ini malam..
=macam ade pengajaran jugak,3 4 ari lepas i mcam tertekang dan bersbar n cool.pastu ALLAH blas kegembiraan untukk 2 hari ini..Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah...rezki pom bertmbah..aminnn..=)))

No comments:

Post a Comment