5.3.11

random tentang dulu

dpim practikal part one..mish this moment



mase kanak2 nespray



dajah 5 kot mase neh.kecik je









ni skendeldulu.skank die da kawen da,baru lagik.


yelah da jadik dato kan..tokey bas merah tu





mase prektikal ldang.ni pat 2 kot.laz rokol.Align Center






exrumet kt matrix,da 6 taun xjumpe dorg.


renduuu gilerrs

jadik angkasawan kt LGM

tempat jatuh bangun tido makan lepak slepas tragedi berdarah
mse pndah umah baru nak amek pic.

jadik penjual sayur d psar selepas bpenat lelah membsarkan



picpic neh xde motif pom,mase bosan bukak dvd pic2 lame.jumpa sume neh.mgkin rindu pade zaman yg sudah lepas.yang da lame dtinggal.pas tgok pic neh memg sume ni dtg blik.
org kate jgn pandang belakang tp terus menuju ke depan..rasernye xsalah tgok blakang sbb yang blakang tulah yg byk bg pengajaran untuk kite ke depan..kan?kdng2 kite xtaw pom sape yg akan bersama kite didepan sbb xsemestinye yg penah besma kite d blakang akan terus setia.
ok,ayat xskema nye mcm dulu kite xkwan ngan A tp skank kite lebeh baek ngan A,dulu kite baek ngn B tp lame2 B ilang mgkin kite da xserasi.mgkinlah..mcm kt pkn dulu,duk lam dorm tp setiap org ade geng masing2.me mcm biasa sume geng pom i join tp geng yg rgister scara bdpta geng sek klate.ade sorg gadis perak ni name gjah,mulut die bising ckap kome2 yg amat tp who knows org yg kite xbape rapat tu upenyer akan jdik rpaat bile da jauh.die jaga aku mase aku demam mcm aku adik die.hehehe..pas pkn wapom number fon aku tukar die still carik n kontek aku.tp skank da ilang da.lost kontek..i hope i will meet her..mane leh lupe org yg penah wat baek ngn kite cmtu laen la die besfren kan,itu mgkin normal tp for org yg xbaep rapat itu xnormal.mcam jugak sorg mamat ni kt pkn,aku ckp ngan die leh kire bape patah pkataan je spanjang 3 bulanm tu.tu pom sbb aku ketua klas,cek jadual betugas nak xnak kene tnye or suh.da tu plak 1 grup so ckp bile bincang2 je.tp sape tau pas pkn aku leh close ngan die sampai skank..sape lg kan,sedangan bnde ni sume xpenah pom terpk..since now we still together...kan kite hanya merancang tp DIA yg menentukan..
*sesekali pandang la belakang.
*betol kate2 org sbelum2 ni,diploma n degree sgt berbeza..everything..sbb dulu dan kini xkan same mgkin sbb tu la berbeza..


No comments:

Post a Comment