22.3.10

sukan dtg lgik..

sabtu ada fmily day,
part 4 nye event la katakn n aku slah seorg ajk memg bz.
knon la..tp memg agak bz..
ajk xleh men tp ada gak ajk yg knon2 sbok time meeting leh
plak g bermaen2,,wateva,,tp overall sume puas hati..

ahad futsal tournament..
good..kitorg grup wondergurl msuk nk suke2,,
huhu niat nk men2 tp sukses mnjadik juare..
wapom hitam berpanas n muka aku memg akn nek jrawat kalu pnas.
itu sume aku xkesah jnji hepi trndang menendang
out n bolos je bola tuh..
kelaka first match memg lntang pukang tp pastu da semangat..
hari ini injured,urat saraf bgkak2..
dr pinggang ke bwah..da jdik OKu..jalan sgt bruk..
nk g klas pom xmampu..
tp xpe..bile lg nek njoy maen2 kalu bkn mase blaja..

smalam ma kol..ckp ngn k.sha..
"k.sha rindu moklang,moklang nk blik bile"

i mish u too bebah..mish u guys a lotx...muahkx..



final da hmpir tp aku msih xtau ape aku blaja sem neh..
adoihh..risaunye..





No comments:

Post a Comment