26.3.10

lompat sikatak lompat

hari ini hari jumaat..
selesai sudah solat jumaat..
hoho.mcm aku g smyg skali..
tp bes tgok rmai2 g smyg.

msjid pom penuh kn..

malam ni ada diner..xtaw nape diner kt shah alam

mcm xsemngat nk g..
xmcm kt jgka..sume xcited teruja..
bju awal2 sem da pk pdahal tema xtau lgik..
itu kalu jgka..

kt shah alam ni mlam ni diner msih pk nk pkai ape la..

*malam ni malam pesta muda mudi
*tema stylo -no skirt n sua pendek
*xmencolok mata

*venue tepi pool

ape nk pkai eh??
xtau lgik..
mcm besa bile dak2 ni tnya aku pkai ape.

bile aku ckp xtau sumpah dorg wat kning double jerk
pastu muke kerut2 mulut cebik..
ceh..xcaya plak..sem lepas aku pkai slack n slipa jepon je kott..


ok la...to support our part diner team n selaku juara futsal..
kami bersemangat u pegi habesskan mknan2 yg ada kt diner tu..


ok..i will present mu lucky team..

xtere pom tp lucky kot..hahaha..
tp bleh la tendang2 tuh





credit to owner satio ni u pic yg meveles






tetbe nk upload pic ni..da x ummpph da pomm.sume org da g..
aku yg bpe lgkah ni bru smpau..
sgt kuno punye org..tp olaite la dpt g kan




dr nset n76 yg da d kmaskinikan dgn baju baru maka nmpak baru..
oleh itu yg lama dpt dgunakan smula






"xknal maka xcinta itu btol"-mknanya knal dulu bru judge..bru tau die ok x,rite??jgn ngadu domba ckp aku ni suke sound2 tnpa sbb..bile ko ngn aku bru ko tau aku bess.ghuhuuhu
tp plik pom ada bile da knal tp mkin lama jd xknal..ko nk berubah x itu ko nye psal..kami da xde hal ngn ko..bab kate pepateh we dun care less la..mau kwn sile,xnk sudah..psal ko rser ko hot??blehh blahhhh...

No comments:

Post a Comment