20.12.10

uwarghhhhhhhh..xnokss da

hari ni sgt terseksa..ye terseksa sbb makan mayonis tu pom seket dan ckup berhatihati mase cecah ayam tp maseh mndapat akibat yg yg menyeksakan..yg mencirit tu xderla nak kesh sgt psal ulang alik tandas je..ini tidak krna perut mencucuk macam ade najis yg tersekat mahu klua pdhal da licin da kua sbb mkn nasik skali je ptg tdi.sakit yg mencucuk2 mcam senggugut pom ade tp ini bkn masenyer,dan sakit yg teramat smpai raser mahu menangis tapi malu mcam raser org mahu mengeluarkan bayi.adakah mcam ini?aku pum xtahu sbb aku xpenah lg mngeluarkannya..sedeh terseksa zahir dan batin..dala xdpt menikmati mknana yg mcm2 begolek ke umah hari ini yg ber mule2 aku g kedai melor beli roti greng dan sardin gulung panas2 mkn sdkit krna perut da berdenyutdenyut.selepas itu kakcik balik keje bwak balik steamboat yg aku lgsung xmnyentuh sbb da takot perut terburai ec kemudian pok blik keje bwak blik putu halba.aku terliur makan la sket dan akhir kakteh bawak balik roti canai yg aku lgsung xtgok sbb da xmampu nk berulang alik ke tandas.makanan rezki berlebihan hari ini da la berstatus enak dmkan waktu hujan dan cuace dingin tp aku lgsung xmampuu menjamui perut ini..maka bile da abes sume ec,perot sgt sakit mncucuk.mgkib gastrik sudah dtg sbb hnya makn tgahari sket dan dcampo dgn mayonis yg merupakan pendatang asing lam perut aku=((..dgn muke sedeh menahan kesakitan aku keluar memanjat pokok jambu sbb nak amek pucuk jambu..yea itu abahnye bahan smeulajadi u sakit perut.wapom kelat mulut tetap kunyah mcm makan sireh..maseh xberansur ma suh makan ubat gastrik yg die da bg awal2 tp aku xmakan2 pom..lepas makn ubat tu,maseh mngerekot d kerusi ma bg ubat tahan sakit mgkin sbb tgok aku da tahap apa da..minyak panas mgkin da abes sapruh botol..haishh..skank alhamdulillah da beransur da baru trsa lapar tp takot nk makan..hmmm..nikmat mcm ni baru sket d tarik aku da menggelupur pk nak mati bagai...apelah kan..mcm mane pghidap kanser yg kuat dan tabah tu?okelah tu saje berita xmenarik hari ini..mmm..semoga aku senrisa sihat..amin..
eh ade lg 1,da ramai suke khairul fahmi che mat..awek die pom ade blog.saye da bace die cite cara dorg kenal saye xjelesh pom dan siap jdik follower awek die gtu.hmmm xpelah bialah saye undurkan diri.. saye memg begini xsuke org yg diminati mnjadi kesukaan ramai sbb nak suke sorg2 je,biasalah org tamak..incikk apek puan elia tu pemalulah jdik saye da bertmbah suke cket selaen minat senar saye tgok die jadik diehard keeper. tp saye da jnji xnak minat lebeh2 nak minat time tgok bola je.ok??jnji pde diri sendiri..saye admire lelaki pemalu senanye mgkin sbb saye xmalu eh silap saye peramah..haishhh..eh saye pemalulah sbb malu itu perisai org beriman.(eh etibe ckp psal lelaki trus gune saya..ngekss gatai tol (@.@)!)
tinggtonggg~~~!

No comments:

Post a Comment