26.12.10

fulltime housedoter

cepat tol mase berlalu lagik seminggu da start new sem.pejam celik pejam xcelikcelik pjam da nak abes taun 2010..baguslah sbb 2010 byk bad thing happen to me.so i hope new year will giv me more happiness.insyaALLAH..ape yg terjadik nant aku playback bile masuk januari 2011..so now nak ckap psal mase lepak sepenuh mase di rumah tanpe jemu tanpe bosan tanpe leteh tanpe keluh kesah wapom hanya duduk xbuat apeape tp maseh mampu tersenyum dengan rmbut kemas bersikat.sem break ni aku duk umah total sebulan je kot.2 weeks stat cuti and 2 weeks end of break but i still fil xcukup2 okayh..bile ade yang da mule ckp bosan boring la cuti lelama tp aku raser nk cuti jugak lame mgkin sebab aku pemalas compare ngan orang rajin belaja maka aku terlebeh suke cuti.kadangkadang berharihari(senanye memg setiap hari) aku akan tido lepas subuh sbb kalu tido 4 or 5 pg takot xbgun subuh so better tido lepas subuh dan akan bgun jam 1 or 2 pm..buruk ok perangai anak dara neh tp mak xkesah so xpayah la nak kesahkan.heh..jadik ptg baru bermula jadual idop bgun je bla bla bla bla bla bla..tau tau da malam.malam plak bla bla bla..maka tgh mlm bru rser need to sumting sbb ptang byk duk jer tnpe buat ape ape.eh taw x aku xtgok tv pom.tolong percaya yang aku xtaw cite ape yg tgh hot kt tv.haa dan mase pegi seminar hari tu,dak as,aida n wana sebok tunggu cite kul 4.30,6.30dan 9malam tp malam dorg xdpt tgok sbb aktiviti full.ptg tu sempat la tgok cite2 tu sbb time asar n mghrib kan rehat jap..so from dat baru aku taw wujudnye cite putera katak and seribu kali cinat.so kuno rite...dorg yg eksaited lebeh gile diskas bile tunggu or tgah tengok cite xpuas ati tgok aku cool xcampo mood eksaited dorang maka ditnyenyer aku berkali2 apekah keje yang aku buwat spanjang cuti kalu xtgok tb..aku bleyh jawab ntah la xtawla nak ckap..taw2 je da malam.tengah2 malam online and tgok movie..dorg peliksss gilos sbb dorg kate dorg ngadap tv dr pg smpai malam..aku leh jwab mgkin aku bukan antu tb..tp dorg ckp dorg xtaw nak watpe kalu xtgok tv so aku raser jawapan yg tepat ialah aku ade anakanak sedara yg mnyebabkn mase aku habes camtu jekan..contoh kalu ade irfan mane ade chanel len kat tb selaen katun.kalu ade kakscha mane sempat lelap sbb mcam2 yg die nak cakap tanye n kalu ade aqeef or ain mane leh duk diam je mcm2 bende dorg nk adjust and explore.malam baru alone and need sumting to fil my time.life start at midnite.bad uh..so itulah sbb nye aku xpenah bosan di umah wapom setiap hari hanye mende same aku wat.tapi dorg still xpuah ati ngan jawapan aku..haih.penting ke tv tu??.skank kua pom ngn femili tu pom on wekend..nak je sent post kt encik sahol mintak tmbah cuti sebulan lgik.hahahhaha.=))))


gambar zaman duludulu
taken 2 or 3 yers ago


mase ni buat bunga ade 5 kelopak


mase ni maen keteapi
zahra drive n muid jaga blakang
(boy need to take care of fmily rite)








gambo mase kini
cepatnye mase berlari


nur auni medina pakai bedak sejuk
4+1=5 i had!


waiting for 2011.....plesh make me wonder=*)) i had a lot of things as azam yawwuu

No comments:

Post a Comment