25.12.10

my name is fatin hamama

ehem...ehem...
nk cite sumting neh..
rahsia taw..
lame da terasa bende ni
tp gila malu weyhh nak ckp bende..
kang org ckp ape lak kat aku...
xpelah xnakla ckp..nk ckp ke xni..adehss
penyegann camnilah..nk ckp bnde simple pom malu tahap icu da.
segannnnyerr..tp xleh kalu x btau kang aku xleh tido lak mlm neh.
(pdhal da 5pagik da)
pissstt pisttt..kite bisik jelah eh?

secret...kilik kalu maw tawu.xleh tunjuk terang2..
pemalu sgt**




betolkan?kan?kan?
da...sile jgn wat xberkelipkelip..cmcm xpercaya lak..
tampo kangg..
xyah watwat gosok mata xpercaya..
kene gak percaya dan akui dgn jujur...
kan?kan?

hahahhaha..
rahsiakan tawu??
nant i malu2 segan2 laks kalu ramai tawu..
i xsuke jadik popbintang...xsonok yuuuwols..
tetibang jerkk..













weeii aku penah la cakap kt akak aku camtu..
saje bergurau benda betol**
die xleh trima hakikat laks..aparaaa..tepuk dahi byk kali..
xpelah...cara die tu trus sedarkn diri aku yg sedang berkoya..
lgpom aku mgkin xtermasuk lam golongan tu.
*rendah diri*



sekali tetbe ade lak tjumpa org spndapat ckp camgtu..
haruslah eh silapp WAJIBlah aku percaya..
bende tu FAKTA bkn AUTA..hahahahahhahahahahahah
dem dem dem....sile kutuk aku lam hati..%$#%
aku tersgtttt perasannnnnaannngg
pdehal aku xtermasuk pom..
apadaaa...~~

tp i love who i am very much...
love myself..
love my name too...fatin hamama.....
taddaaaa.....(^_*)>

No comments:

Post a Comment