1.10.10

zaman keriangan ke zman jahiliah eh

assalam yg habibi ya maulana...pes of ol xtau patot cite x tp mcm kene cite je wapom mcm membuke pekung di dada,eh pekung tu ape?tp mcm tulah bunyiknyer..ini stori nk ditulis sbb nak kautim blik ape yg hamba ALLAH ni ckp kt aku..pas bace lu pk la sndiri..

bismillahhirrahmanirrahim..

pade suatu kala dahulu bermula pde zaman 90an ketika aku berumo 10 taun aku ade geng,yes geng yg mcm kalu jalan g memane msti berlapan xkire ke kantin koop tndas bilik guru blik skol ke msti nk bersame2 kan.bab kate org putih frenship forever.so kami memg berlapan aku si budak cinonet pling kecik,wani da genius tp mcm jntan xsah rmbut xpndek n xsah xpkai sua trek lam sua,along da players xtahu bape bf lam stahunn kan,sarah si xkesah hal org,aila budak ayu n lemah lembut sekali jerit berdesing telinga,hazlin anak tokey mini market yg kecoh,nabila si gagah perkasa ala2 si angkat berat n kema si suara nyaring..yeh itu geng aku yg saling melengkapi antra kami maka kami xamek pot kalu ko kentut kuat2 lam klas ke ape asal ko jgn kaco idup kami..yg perlu d highlite disini kami ala2 geng anti lelaki.yes itu betol..oke kami ber8 disini adelah anak murid ksyangn ye psal kalo no 1 hg 10 wajib ade kami wapom ade la sorg 2 tercicir sket yg penting kami adelah pengawas skol.

okeh ye kgkwan crita bru nk bermula sbenarnye yg tadik tu introduction kte mat salleh.ye ade 1kesah pade waktu ckgu meeting maka kami bermain batu selambut(seremban) tp si along ni duk men hindustan kejar mngejar lam klas ngn si jantan yg hot la konon kan..kejar mngejar bermula skali langgar tgn aku yg tgh menimbang anak2 batu neh,da la tgn kecik maunyer 4 batu je lekat skali langgar tinggal 1 wehh sabar je la kan mse tuh wapom mata mark da jauh kena tinggal ngn org len.kali kedua tgh bling tinggi2 nk je smbut ank batu tu takot masuk mulut psal pndg atas smbil ternganga pastu tetibe ade bnda besar melompat kt atas batu2 aku n batu yg tinggi tu ntah ilang kemana.ape lagik aku trus bgun pegi kat itu jntan ala2 hot tarik die nyer kolar,lu nk ape beb eh sbenarnyer lupe dialog da tp prbuatan memg mseh d ingtan..smbil tarik die nyer jambul ayam yg mahal tuh.pastu die yg dayus trus bantis kaki aku nk jatuhkan aku la konon kan sekali die yg skit sbb aku bergantung kt rmbut die..ha2 die nanges2 pastu da xtegur aku da n xjdik geng same2 hot da..itulah aku sbenarnye zaman2 dulu.xjahat tp nakal..

mcam kongsi gelap bile ade kwn skelas ngadu fatin ade dak mintak duit ngn kitorg tiap2 ari,oh ape lg berani buli dak pompuan terus pegi crik dak2 laki tuh pastu pusing dak tu rmai2 pastu warning kalu rser nk idop senang jgn kacu dak aku.ha7..gile smseng kan mcm kongsi gelap yg jaga kwsan masing2..xckup ngn tu bile si jaki jipang ah itu pnggilan mnje aku kt sorg dak kecoh ni sbb mse tu suke bce ujang bg surat kt wani ceh xsedar diri xhot ade hati nk ngorat sek2 aku.kahkah trus bace surat kuat2 lam kls pastu sound mulut ko busuk mcm mulut pompuan weh xpyh la mimpi nk bercintan ngn wani.trus budak tu termalu pastu esoknyer ade note kt papan itam berkaler ijau taik itik tuh.xsilap notes tu cmni "kpda fatin dan sek2,aku mntak maap sgt sbb wat skit ati sek mu.aku arap sek mu maafkan aku n trima aku sbg kwan"..lebeh kurgla kan..hahhaha..syhdu beb..dajah 5 mse tuh..

nek dajah 6 cite len plak bile 24 7 asik berkepit ngn dak2 klas except waktu tido je,yelah kan klas pastu klas tmbhan pastu men bola katok ala2 besbol tu kt pdg balai polis pastu klas malam pastu tido so geng aku jadik bertmbah2 jdik geng superbike lak ngn geng2 kodin dak laki klas aku yg bes2 hot2 n pengwas jugak..haish nmpak x bias disitu??pastu ade ckgu gnti yg mulut longkang sound direct name aku lam klas ckp "sek sombong mentang2 pndai" ah aku tau sape jdik batu api sbb die sedara sekg ngn jaki jipang msti budak tu nyer mulut longkang.trus muke tebal 50inci bengang pegi pncitkan tayar moto ckgu puling tu dgn geng2. yelah die juling sbb tu aku pnggil puling.ganas2 mane kami ni tp bile dgr sore ckgu klas aku yg ngaja math name ckgi busra mau ketar lutut smpai along tercmpak pensel tu belum kene penyekeh appolo die atau pom buku dguna sbg peluru untuk acara melontar peluru smpai klua klas.eh eh aku xpenah kene babe!

mse klas mlm mcm biasa aila n sarah akn mai umah aku dulu b4 g klas pastu mlm tu kodin,tokpek n che mud pom join lepak umah aku dulu.skali mak aku suh g beli gula jap kire mcm xnk jdik anak derhaka aku glah wapom da lewat 5 min.skol yg xsmpai 3min pom kalu ko nek beskal yg handlee ala2 moto harley itu beskal kodin,i loike dat kind of beskal smpai je kt pgar da dgr sore guruh trus kecut perut raser nk cirit nk balik umah demam psal da lewat 10 min nant kene apollo atas dahi smpai jendul kpala tp ini sptotnye klas bi mr ong knapekah sore die yg ddengari.trus blik pecut 500m sesaat bersame2 sarah n aila tp si mamat2 senget 3 org tu xreti nk blik plak.da tu kntoi memonteng skali ngn name kami nek.ok die ckp "korg jgn msuk klas aku kalu mak bpak korg xdtg jumpa".ah abah plak xnak g jmpa die pastu siap marah2 aku suh g je klas ckgu tu maunyer aku larik menanges bwah pokok.tp mane tumpah nyer kuah kalu x ke nasik kan so abah p sound ckgu tuh.adehss..aku pom dpt msuk klas tu ngn muke innocent pastu kena pnggil ngn ckgu tu ape ko ngadu kt abah ko hah?tidak ade ape2 ckgu..ceh ayat skema la sgt..

belom msuk bab berskndel ngn si mata ayaq dr skol sbelah weh dak klas edda si jiran aku name wok lat.eheh kami di gosip dr umo 9 taun pastu malu2 kucing anggapla kite da declare konon kau tau aku tau kite berkasih ah sungguh gatal bkn.bile dajah 6 berteman tp msra ngn sorg dak klas sbelah semggu kmudian trus dpt berite ye budak itu kene tumbuk ngn si mata ayaq ces budak2 da reti itu sume ape xtahu malu ke.bile blik skol ade si mata ayq kt kedai sbelah umah pastu kwn die dtg pnggil2 pastu bg surat cinta trus malu nk bkak pastu bace senyap2 lam jmban umah pastu simpan dlm wallet casper.tau2 1 malam terdengar pembace puisi yg berbunyi jgnlah 'ko menuduh membabi buta,sygku hnye untukkumu'.terus aku mcm penah dgr ayat tu upenyer2 kakak2 aku da curi2 bace(rsernyer Da ade jugak kan dat time?).cis kene sound kecik2 da gelenyar.(",)!

okeh bab gadoh ngn dak pompuan klas hjung ye sbb diorg skelas ade 10 org je make sume skali edelah musuh.wahh berani ko lalu depan klas kitorg memg ko crik nahas la pdhal memg xde jlan len da nk g kntin.heh kejam tol bile dak2 tu lalu maka akn dgr sore2 manis kami dgn bermcm nada dering, kalu korg mnjwab siap la korg psal kami follow smpai klas pastu tudung ko kene trik pastu dahi ko kene tonyoh,bdan ko kene cubit,pp ko kene heret..pastu kene boooo rmai2.kesian korg wpom aku xwat sbb aku leader yelah leader kn tukang tgok n suruh jer.adehhh berdosenye rser tp mse tu xckup umo lg so dmaapkan la.kan?kan? eh kami wat tu bersama2 geng2 laki jugak sbb 3 klas dak laki sume bek up kami baek nyer..kan kongsi gelap mestilah rmai konco..cissss..

siri dua plak da form 1 haruslah aku je yg lari dr skol asrma dak2 skema n sume geng fren forever msuk skol bes2.aku plak bergumbira d skol harian biasak sape suh larik kan,kt umah aku ade lak geng otai tman sri melor,yeahh pami,paeh,me n eda..ahhh ko budak baru pindah ade hati nk tunjuk otai tmpat org..nyah ko dr belagak pres moto kuat2 kt taman neh, trus tunggu dak tu kt simpang trik msuk semak.tolak moto pastu blasah rmai2..aku sempat la sepak sedas dua..tukang topup org kate xpdan ngn pompuan.ye xckup ngn itu umah ko kami g bomm mercub ketupat n bola smpai mak ko terkejut nyet kt dapo trus ayah ko kua crik tp kami smpat lari dlm utan..hahahha..

eh bab berkasih ngn mata ayaq tu smbung ke skol menengah ye,bile mane fom 1 ko dtg bg cncin tp senarnye xpenah pom dating ke gayut kt fon.hnye melepak bersme kgkwan smbil tersipu2 malu konon.adeshhh...mse form 2 ade org iri hati sbb ko slalu duk depan ngn ckgu dsiplin pastu aku si ketua klas duk depan skali men2 mate time perhimpunan..ah aku xmalu pom wapom dak klas aku dak skema2 sume xsuke ko.ok per laki gado2 bertumbuk2 kt skol.lg cool bile ko salu kua msuk bilik pnyelia ptg.ehh sbar gile aku muke tebal jer kan.tp part pling ngeng mase tu bile gosip2 liar ckp ko dok ushar dak baru tuh,eh aku kebal la jnji ko sndiri dtg ckp.betol la aku setia sbb ko diam je xbtau pape aku tunggu smpai form 4 okehh..wapom 2 taun ko n aku selisih bahu pom cam xkenal tp aku xkesah msuk kelab janda menant time tuh.bkn xde org ngorat tp aku mcm setia gile tunggu ko dtg ckp ye saye da xsuke awak tp penantian tu hampa sbb ko dtg bwk bunga pas spm kt klcc mse aku tgh keje mau aku xskit jntung wehhh tp mase tu aku da lupekna ko..kecewa bkan?.


so jgn la ko KAWAN wat cite oh patotla aku ni skol pompuan upenyer..ptotla aku ho ha ho ha mcm ni..wess meh sini aku nk ckp,aku skol pompuan kt jenab tuh 2 taun je kot tp aku xduk ostel,aku duk time nk spm je sbb awal taun aku mampu duk smggu je tp trus cabut.so khidupan aku normal weh kt umah ade jntan jugak.bkn skol pompuan maka aku xkn jmpa jntan lgsung selama 2 taun.dak2 laki yg jual air kt skol jenab tu pom aku kwan sbb sorg tu dak skol melor dulu..cess ko ingt ko skol cmpo ko bgos la sgt,aku tgok skank ko mcm desprate je.kehkehkeh..eh no no fatin..be a gud girl dun kate2 org..ok diam..ckp psal diri sndiri sudah,ok aku emmg ho ha ho ha tp aku ho ha ho ha ngn sume org laki mahupom pompuan..dan aku xgediks ok.aku x melentok memanja ngn laki xpsal2.aku berkwan ngn sape yg aku senang bkwan..xde pilih2 bulu eh bkn yg berbulu..opsss...

eh jgn slahkan aku kalu aku xreti nk blas kate2 manis,xreti nk layan kate2 bunge,maap kalu soklan kacak ko tu aku jwb maen2..psal nilah jiwa aku yg xbape nk lyan sntimental..sbb ptot nyer mase aku jadik rebung kene dlenturkan tp tidak maka kini aku stil la rockerss mcm dulu2..maseh otai sket tp aku da xjdik fatin harimau mcm dulu2 da->itu pnggilan kuaga aku bile dak2 skol aku pnggil pengawas garang.heh!!jgn try2 nk pnggil..
eh ganas2 pom bile blik umah tetbe je ckp "ma,anak sape eh yg umah die ade bunga byk2 kt tepi sungai tu?" ma pom jwb..hehehe die tau la ank die da tersuke kt budak tuh..blik esoknyer "ma,nantu ma g lepak kedai x arini?"wink2...hahhaha..ma pom jwab "ade tdik tp mai jap je stop isap okok jah"..kt skol bile kwn2 wat tekateki mse fom 1 ko ade minat sape2 x..aku geleng2.mane adelah.bile kwn stedy je ngaku waa aku suke si A lah.trus aku ooo..ko ckpla ngn die,glah tegur.pdhal lam ati.oh itu secret admire aku tp mseh mulut manis ddepan kwan2.siap kasik semngat lgik tuh...

so skank amek kptusan bia ma jelah crik kan jodoh,die da ckup arif da org cmne yg aku suke..mau x nyer dr skol rendah aku duk gatal2 cite bkal menantu die tp ntah mane satu pom xjadikk..
okehh da penat.korg kalu xnk bace pom xpe sbb memg sgt pnjg..tukang taip pom da jem jarik neh..ttp bace la u mghargai ke'jem"an jari jari aku neh..=))))

okehh....wassalam..sekian kisah terlampau!

""piss..u yg kt post bwah tu pde yg tnye r u ok to me..xde any speseliti to whom deh"

eh i wonder my life with my femily will make me hepi ever2.sumpah rser mcm xkwen pom xpelah asal ade mereka..tp xleh jugak sbb nabi xmngaku umatkan n nant tua sape nk jaga aku..so kene kawen..

No comments:

Post a Comment