3.10.10

treatment again

stat balik dr rayer memg aku xde lg lepak jer kan?pas lawatan n lawatan leh plak kua..saklu aku la mnusia pling malas nk kua..eh duk bilik jiwa kacau watpe...kacau la sgt...aah kacau sbb pas present proposal..so let get some air!!

peace (^.^)



lame gile mkanan aku lapa weh...loser!!
art:aku nk saman adik ipar xjadik ko neh bleh??



senyum smpai telinga tp xnmpk telinga bile dpt mkanan



tenks for accompany me ye babe



die mengidam laksa curry tuh



singapore laksa..tp i loike more sarawak laksa..



goin to MAGIKA..
thumbs up wehh


i Love an art but i dun have art blood =(
pas msuk galeri of art.so teruja ye..



not real kan..pasan tol


my beep...


olwez perasan diri ni model..


gambo kembang pp harus ade la kot


ini betol2 curi yea..saye sgt kushuk bace remaja free..





part lam toilet xpenah d abaikan


i wanna dis..really..pray for me ok.


she wants dis bike..



moto rossi wehhh..nak satu nak! nak!
kami bercite2 nk jadik geng bikers..


pss=klong da bising suh kua santap ..tuan puteri makanan da siap die jerit2.hahaha..
mkcik ni kalu aku dtg sokmo msak sedap2..adehhh..nk kene choww...tata

No comments:

Post a Comment