21.10.10

maseh begini.sgt malas.sgt xde mood.sgt tidak kena


berangin petang ngan azie pas test remote sensing.
sebenarnye da lame aku menyimpan hasrat nk g icity ptg.
siyes aku rser ptg lg cun n chantek wapom icity
sewjibnyer untuk malam sbb icity kn lampu kaler2..
mane ade almpu pde siang hari kan?
da sah aku plik suke la bnda plik.
.
besnyer pegi ptg xde org rmai

ade yg mencuit mata aku mse ni..jeng2..adekah die jodoh azie?
siyes aku sgt teruja kalu jmpa sesuatu yg plik
xtau lah plik x bg org len kan..
->seorg lelaki sedang duduk mngadap skrin tb besar sorg2<- mase tu rser nk g intebiu jap..wat r u doin here sorg2 mr lonely?? can i join u?lalalala haha tp aku xberani babe..pusing2 bergmbar..dak tu ilang dah..=( xsempat nk bertegur sapa.. kononlah kan...

ade bakat x jdik players cam azie?hahaha
wa tabik spring la sape yg players ni
sbb wa xberani..wa penakot wehh..

wa kaki setia.tetttt
azie=nah tabikkkk springggg u mu.
huhu


mlm tu join as,aida,wana,noni karok..
aku n azie g dorg da abes 10 lagu..
pastu tmbh lg 5 jdik 20 lagu..
before tu date ngn pkcik n mkcik azie kt kedai arab bwah umah die
bes la dorg..azie,nk aku jdik mkcik tiri x?
kahkahakahkahakah


















nmpak x ade bnde itam jauh kt tiang sbelah
kanan?tulah mr lonely tuh..ushar dr jauh je
org pelik cmtu..



-)MooD blaja maseh dalam thap mengecewakan..tersgt xder mood nk stady..
-(mooD nk bergonjeng da kureng sbb takot da merempit ngan azie pas tau klasmet eksiden..
-(( MooD kecewa=eh ade kew?lalalalla..heroin jiwa kental xlayan blues...pure2...larikkk

*spesel tenks to Dr Prof Madya En bONd ejen 012 sbb salu halo2 tnye kabar tnye perkembangan share probs cite karut soklan cepu cemas penyelesai msalah pemberi semngat pengusaha pengkritik pemaju.yg penting bkn batu api pemusnah bgsa...tenks a lot..semoga ko salu bhagia ngn cikaro ko mcm ko doakan aku jugak..hehehe..gilew ko memg pemaham jiwa pling superb..**extra mark bile ko ckp aku mseh dlm mood blurr**mgkin sbb aku pom xtahu ape aku nak..



okeyh..ade x ubat rajin or bleh beli kt mane2 mood nk stady neh??cepat ckp b4 aku bakar korg..ganah2 sbb sek kawe seri ngan kedah tadik..ptotnyo 10 goll doh sek kawe sumbak..byok sungguh bola terbabas.maroh kawe gini..ngeri 9-->> buweeekkkkkkk=PP

No comments:

Post a Comment