11.10.10

caring shooriii


salam....

sbenarnyer xde mood pom nak tules paper..nk post any entry pom xde rasa..
biasakla pompuan kan kalu xde moood,moody,terlebeh mood bagai adelah sbbnyer kan..
sedar jap nape entry lepas mcm emosi berlebihan..memalukan diri sendiri bile sedar trus off entry tu..eshhh...jiwang xsalah tp aku ni xbleh la nk tnjuk2..kdg2 terlepas gak tunjuk..pastu malu sorg2..so pasni kalu bulan nk mengambang ke tgh marah ke geram ke sedeh ke kene kawal diri dr on blog or sign in...kalu x habes org tau emosi tergnggu yg xbes jer..wat malu ore kg melor jas..


eh eh eh merapuu laks..sbenarnye nk bg pesanan cket..

kpd fwens sejenis.,
sebenarnyer aku memg lam konfilikasi tp evryting ok..i can handle n so far so good..lets bygone be bygone..betol ke?omputes xseberapelah..and i said to myself jgn pndang blakang..pndang depan tgok depan..wat pe nk sentap n emo bagai...rilex n hepi sudahh..tp korg tetap xpecaya..so aku da malas nk ckp n jwb da pape..lantak p lah korg nk ckp aku smpan lam ati,jelesh,maseh ade hati ape kah.menderita sorg2 ke..terpulang ok??yg aku tau aku xkesahh..so suke hati korg nk ckp ape psal aku..diam lebeh baek kan??hnye aku kenal diri aku n xperlu nk yakin kan korg yg aku bleh go on atau gembira begini...xperlu la korg sakit kan kepala pk psl aku..msalah korg da ckup byk kan..jujurnye sumtimes ur cares wat aku pening..ptotnyer korg biakan aku..itu da ckup wat aku epi..kalu nk tau,aku cite tp jgn pksa aku wat kputusan lg..enuff frens.enuff..aku da ckup besar kan..i noe wat the rite ting for me..if i said bialah..tgoklah..dats mean stop askin me else.
skank sumenyer da berjalan lancar..aku da ckup epi cmni kn,korg xnk aku epi ke?xnak sudah..malas layan korg..

..kpd frens blawanan..

memg aku jenis xkesah layan korg nyer ckp bkn2.merapu2 tp bkn mencarut melucah..yg tu memg aku ckup bengangla kan.ni merapu bnda laen eh.sbb aku bukan pompuan yg senang d hempap perasaan so aku anggap ape je ckp2 korg tu maen2 n merapu jer..akhir2 ni nape rmai sgt suke merapu cmni.dulu sket2 je..sumpah aku xsuke la weh..nk gurau2 gurau sket2 jelah..bab2 series neh xyah la merapu sgt..aku xminat weh..aku married ok!..ni lah lelaki,bnda cmni suke wat memain ckp mcm siyes gile abes nk cite bgai da tu slahkn aku bile aku xpcaya kt dorg..pastu bile series aku pom wat maen2 tau lak marah..aku xpaham la korg yg berlawanan jntina neh..eh kalu nk series2 g mane jauh2 eh,aku xminat la skank...sumpah dowh...annoy gile..jgn pksa2 aku..aku xsuke dpksa...noktah..nak nak baru skank aku pcaye sket ape yg sorg ni ckp dr 7 taun lepas tu bkn maen2.tu lah da ckp jgn maen2 ngn aku..hahahha..tp skank xmo eh ckp gtu.penat la wehh...korg wat aku nk larik jauh2 je..ckup aku ckp stop talk series ting yg ntahapepentah..i wanna be alone..ckuplah gile2 yg sungguh2 gile,xyah nk menggila ngn bnda yg xgile..bosan dowh org cmni..jgn marah kalu aku tukar number fon pasni jgn ckp aku sombong lupe kwn ape bagai eh.. i warn you neh jgn ckp aku xckp pape eh...marah ni marah.


see...skank aku rase caring tu rimas..jgn marah eh..tp siyes aku xsuke org caring aku kalu cmni la gayanyer...mcm aku xleh pk n jaga diri sendiri lak...=( emo lg..da ckp da mlas nk post lau time cenggini..msti nk emo..

eh yanie=kalu care ckp aku da gemok xpe..aku suke taw..hehhee...memg da gemok..skank pom tgh mkn nsik greng kg..bger tgh ready da..mlam kn before tido cari bnda len lak...likelike..tp mcm xsedap bile da dekat2 exam kan bdan cekeding smula.biasak da bdan ni ngade2 sket..cepat gemok cepat kurus..nant nk mkn kek n choc ari2 bia demoks n bulats..yg xbes nyer bile aku demoks msti pp naek mcm tgh kemam bola lam mulut..bumper nek mcm ade spoiler kete..tu mlas nk gemok sgt neh..mcm pkn dulu muka jdik bntuk bola..


tetttettt..pas ma kol..pastu emo ckp ma neh da lame ilang xingt anak pdhal da kenal da ma aku cmne.jenis rilex2 xtunjuk sgt caring kseh syg berlebihan..tunggu aku miskol baru die kol..aisehh..sbb tu kuah da tumpah ke nasik..ehekss...mcm nk slahkan ma je bile aku xreti jge perasaan org kan,xkesah psal hati die bgai kan..ni sume sbb gene da cmni..xleh nk wat ape da..so pde bkal future habsen aku..terima lah aku seadanyer...jgn harap kan perubhan dr aku scara drastik..xcmburu bkn bermkna xsyg eh,xkesah bkn bmksud xcaring..tp setail aku jenis cmni jenis rockers..hahaks..once aku pcya kt ko so ckup ko pcye n pham aku...so u r my mr cool forever..enuff dat..xlebeh aku mntak..


long talk2 wit ma bout mcam2..sgt2 tersentuh pom ade n luckly i have her..she so superk!!so understanding..love u so so so much mom..inilah ma aku,sekali she care yes she really care.xbmkna die diam slama ni die xtau ape da jadik kt aku..cece gaya cam ma ade upah penyiasat pribadi suh skodeng aku je kan...my grandpa da sihat n da kua ospital da.doakanlah die akn sembuh sihat sperti biasa..i love him n die yg salu wat aku xnak blik shah alam stiap kali aku cium pp n peluk die..konpem aku berair mate kalu tgok mate die..ayah=cepat2 sihat..nant chelong nk kawen neh.nk bekwoh kene la shat2..=))..ore kene jdik wedding planner.yeahh xsbarrr...=P

then talk wit muid=crite kedai kopi budak ni..suh topup bgai..gaya ade gewe,kalu ade xpe gak.ni jenis duk lam klas xckp ngn pompuan pastu ala2 jdik secret admire pompuan lah kan...die cite psal g genting 2 ari lepas..dorg dtg kl tp aku p jgka ade diner.ugi2 xdpt jumpa scha,ipan,aqeef...

dinner so far ok tp xsempat duk kedai kopi open table borak lame2 gosip2..pkat besar da nmpak kematangan msing2..stakat mkn2 bgmbar gtu2 jer..
nnt la pic eh..aku pom xde pic neh..biasakla kamera ngn chelong..so duk tumpang glemer kmera org jelah..


okehh..chaoss...lam mlas2 pom pnjg gedabak gak entry neh..peace off..

No comments:

Post a Comment