12.12.09

mother wannabe

tonite
i need care aqeef n tisha..
mommy die keje mlm
my mom demam
kngah g negeri 9.
no 1 else yg bleh jaga.
dun believe my credibility?
ok..i show u



siyes mcm mak org

smpai tetido ats aku si gurl neh


sebnarnya zhra curik amek pic aku
die kate aku mcm mak org.
aku pom suh die snap pic aku tutup aurah
sempat capai tuala budak tuh ltak ats kpala.
zahra ckp.nseb bek bkn die yg tisha nak.
budak kecik ngengada ni memg..
if she said she want me so nobody can care dia except me.
so..tonite my naseb la.
tp i take it as practical.cehhh..
lam buai tu aqeef.i ltak lam buai senang.
die gerak je i buai laju2 smpai pkok sena.
nanges lapa i bg susu yg mommy die tnggalkn.
so i hope my work tonite akan smooth.




pic muid n aiman sunat
muid malu2


letak saji kecik lam kain
xperlu gntung2 da



k.chowwwzz

No comments:

Post a Comment