19.12.09

aku dpksa kawen!!!

Di perjalanan ke mache...




arini nurul akma kawin,
my fren lam 8 geng penyamun mse skol rendah.
sok eda plak knduri,
my fren a.k.a jiran saya,
dr kecik lgik.
tdi g tolong2 pe yg ptot ,
nurul spupu eda yg memang dr zman skol org ckp
kami kmbar pom ada..
kelaka nya bile aku g sume pnggil aku tokey batik..
hahaha..

ptotnya nurul..
budak tuh muda sthun dr aku,pom da kwen awal taun ari tuh..

ape mkna neh??
aku xde la rser nk kawen tp aku rser sesuatu..

ape??
umo aku??
asal kgkwan da kwen..siyes aku rser xlayak

rser umo mseh muda tp mreka wat aku rser mcm da
dewasa..uwaaaa...
aku dulu penah pk xnk kwen psal nk jaga ma..
mm.pling awal aku kwen umo 26..
tu lah harapan aku..

korg tlong doa supaya aku xkawen awal..
tp sweet je tgok muda2 da bwak anak..
allala..tomei2 plak tuh..

nant anak da besar2 mak ayah muda lgik.
leh wat member..sonok gak..

tp aku kne berbakti kt ma dulu..
esok knduri..bju ape nk pkai.
mlas nk jangok2.kn ada yg ngorat..
hahaha..perasan overdose ..!!





perjalanan blik dr mache...



No comments:

Post a Comment