24.12.09

idopku bertambah ceria..


yehaaaaaaaaaaaa!!!!
sejak aku tukar pix primary kt fb..upenye ada hkmah..tp aku xleh lama2 letak muka aku..adalah sbbnye..
hikmahnye..
semalm kot aku ltak muka aku:::
*nadhirah- kwn dr skul men melor n plkn
*fatin hazlin-kmbar nama aku aka my geng skol keb melor..wawawa..kangennn...10 taun lost
arini plak:::
*tulangg - penyiasat aku n aku kaunselor die...hehehe..secret2~~
*adilah- my besfren n klasmet aku kt matrix
*syhmi-my klasmet n geng psikoo mse sek keb gak
tdik:::
**blik dr umah kakcik,tgah jalan kaki..i met fahmi..long talk kott..haruslah mcm2 klua..
n he said..fatin..ko msih cm dulu..gile xberubah lgsung perangai..huhuhu..azam taun baru die nk jdik duda
terHOT..mcm2 mamat neh,sah xkering gusi lepak ngn die..fahmi-my besfwen aka jiran dr dajah 4..


tanxxx korg add aku n temui diriku yg serba kedaifan nehh..maveless..(^_^)


then ,ada cket conversation btween us:
(syhmi,sori..pnjam blakon tnpa royalti)


2:12am
Syahmi

haah...kolej tu under UIA...

juruh dio loni dih...

ingt maso skoloh rndoh...

buke main hebat lgi...

hahaha...

2:14amFatin

ehhh

juruh ko

hehehehe

skol rendah jhat sgt ko??

nkal sudahh

2:14amSyahmi

meme nakal pon maso skoloh rndoh...

hahaha...

last²...

jupo jgok fatin hamama yg digeruni maso skoloh rndoh dlu...

wawawa~...

2:15amFatin

hahahha

kelaka

nkal tuh ada lg loni lah

xnmpak ko

huhuhu

bes~~

mindu dat moment~~

2:16amSyahmi

hahaha...

ado lgi dih...

tau xpo..

bekah kaki jahit kes jatuh basikal pn ado lgi ni...

2:18amFatin

oooooooo

ingt2

hehehehe

nkal2

huhuhu

sonok2

loni pom..dpt gelaran

snior bekeng

oleh junior2

2:19amSyahmi

hahaha...

trademark la tu...

wawawa~...

dr zame skoloh sapa la ko u dih...

wawawa~...

2:20amFatin

xtau lah

kne saka gapo

huhuhu


:::ni lah fatin hamama yg xjahat pom tp nakal je lebeyy:::

pic di ambil pd 22/12 jam 2 a.m wit my gojezs
aku pom xtau nape aku sengal..da terlahir gni kot..korg yg knal aku tau aku cmne..aku bangga ngn kgwkan aku n aku juga harap dorg pom terselit skit kbnggaan berkwan n knal aku..
tanxx lah wapom sesaat hadir lam hidop aku..anyone or anynomous!!u all great gift i had!


p kate aku minah kental psal aku mcm x dok perasaan kne baham..
d kate aku bengong,gilo,sewel,nyanyuk,
art kate aku otok sumbak..
ada kate aku sengal,bolok,koya,mereng,bekenglah..
rmai lah n mcm2 lah..bpe kerat pkataan je dorg puji..yg len sah pkataan xcukop umo je aku dpt..cian kn??
korg..aku trime je ape korg ckp..tu mknanye aku nih penah msuk kpla otak korg.tp kn bkn niat aku u mencapap..dr skol rendah,skol men,plkn,mtrix,uitm...semue tuh terjdik scra tdak sengaja,aku d capapkan...da tertulis begitu kehendakNya..namun begitu terima lah aku sedanya sbgai kawan KAMU KAMU...


^^^^TANX N MERRY KISMES^^^^^^

No comments:

Post a Comment