27.1.14

inspirasi-pelamin angankuu


Assalamulaikum..
 okey setelah berangan pasal hantaran u diy.
kali ni review pelaminpelamin yang buat aku jatuh cinta
pada pandang pertama.its all about love.ehh.
ni bukan keje sehari dua lah, ni keje da lame ushar.
da suke save or follow or like memane page bridal
yang alololo omey sweet bangat pelamin die mcam ittew.

ni before engaged lagi da  terrnengok bnde2 camni.
kire ok lah psediaan awal.hahaks.jgn kang 
abes lintang pukang, mintak jauh lah deh.
 di sebabkan aku ni manis orgnye opkos aku nak
pelamin aku nant haruslah sweet, modern,simple  
and elegance and unique.
hahaha very demanding iols.



ni 1st choice lah kannn.kaler and theme tu menepati citarasa.
ni boleh diy. simple and sweet tp sume kene beli baru
bile simple boleh masuk rmai2 nak amek pic.kannnn

ni nice, xperlukan space yg besar.

kaler and background lawa..

ni nmpak elegant kann

ini soooo sweetttt. xnak pink nk tkar ngan kler ape eh?

ni background die plain je, pun lawaaaaaaaa
iniiiii lawaaaaaa..kaler bunga n bantal boleh tukar ekot kesukaan

glass yg bunga tu kasik pelamin nmpak ade class.

combination color bunga tu omeyy

sape ade spotlite boleh lah diy

pelamin ni sume yg aku berkenan n berangan 
memang kebanyakkannye pkai backdrop kain.
biarlah org nak ckp aku x uptodate pun.
da msuk 2014 nk patern ni lagi wateva..
i punye taste i punye suke lah oldskul pun.
di mata aku memang ini yg lawa.
aku xsuke crowded pastu nmpak 
mcm zman2 raje2 dedulu kwen.ehhh
yang penting kaler tu bg pelamin tu 
nmpak class and nice.

aku masih lg di lema nk diy ke tempah bridal.
sebab bnde ni sume ade reference ko boleh buat
and ade bajetttt..xpun ko sewa.itu kalu ko rajin lah.
aku ni rajin lah jgak, ihiks sbb nk jgak rse wat sume 
tapi aku rse mase mencemburui aku.
Aila da tunjuk pelamin die, mcm bleh je sewa
ngn die n tmbah mane2 yg ptot tp mase mane mase??
kalu skank aku duk umah xpelah.cuti mesti limited.
bnde lain lg?so must be well plan..
if u tink u can do it n have proper plan, go on
with ur plan.mcm aku skank ni 50-50.
ihiksss.
 (Pics ni dr goggle, nada bridal, ratio design, indah wedding)

Beboi.
Xx,
fatin



No comments:

Post a Comment