30.1.14

design baju on wedding day

Assalamualaikum


hyeee.hyee.. tengah hepii senyum sampai telinga.
counting time nak balik klate.
Insyallah doakan pjalanan kami selamat pergi dan
balik..last blik raye haji taun lepas.
Allah lame sgt rasenye.kalu boleh hari2 
nak balik..sbb our parent is getting old
while we busy growing in life.

da lah duk jauh mane tahu bile
last kite jumpa dorg.bile last tgok
mereka n bile last ckp ngan dorg.
Nauzubillahminzalik..semoga ma
sentiasa sihat dan hepi.Aminn.



pembuka jauh larik dr topik sebabnye
heksaited nak balik sempena
chinese new years.ihikss..kalu
xde teman pun aku tetap nak blik
drive sensorang.who cares??
janji dapat balikkk...


ok now jum cuci mata design baju plihan aku
dan mungkin jugak bleh jdik reference u yg lain.
sharing iz caring.

y u so heksaited like u wanna married tomorrow?
LOL

ekceli ni sume penting supaya nant aku
xyah pening2 nk pk cmne cmne.
bkak blog balik, oh yeeess dis kind bla bla liddat.

lagi satu kgkwan aku rmai nk kawen tahun
ni so better aku carik rujukan n pilihan aku
senang nant xde lah yg kate tiru
bile same.ahakssss ^__^

iols ade satu pangai.
pangai xsuke same ngan org or
xsuke tiru org or xsuke kalu rmai2
suke bnde same..i want sumting new.
sumting unik.org xsuke xpe janji aku suke.



kapel ni pling suke.sume psal dorg suke.









baju baju kat atas ni untuk akad nikah
simple n nice..xnak over or sarat.









u bersanding memang nak pkai dress,
very da modern look uols.
ihikss.




Xx,
F



sebenarnye entry ni da tulis kamis lepas
before cuti cny.. tp xsempat publish.
huhuhu so publiskan skank.baju pun da anta
kat tailor.hopefully same dgn ape yg nak.
Insyallah..amin aminn.


No comments:

Post a Comment