22.10.12

peliknye rase awkward ni

Assalamualaikum..


di pagi hari ni .lagi beberape hari nak pulang ke kampung halaman.
lagi 2 hari je derr.so mood excited terlebeh.kalah mud raye puasa.
xtahu kenape.xtahu.

da topic peliks today, senanye pas aku bace blog hentakbelipat
baru aku ade feel nak tulis entry ni.sbb bnde ni aku nk tlis sjak
beberape tahun yg lepas,lame dulu tika aku penah gado ngan
apek psal ni.tp aku xpasti aku da tulis ke x,aku mlas nk review
post lpas2.


bak kate hentakbelipat awkward..aku paham perasaan tuh.
paham sgt. awkward bile kite tgh lepak ngan memember
and kite nk g solat tapi mereka xsolat.very awkward.
tapi as pompuan nk btau kwan pompuan awkward die
kurang skit compare dgn laki.yes..pompuan die boleh btau
wapom awkward.
so b4 ni aku ingt laki ngn laki pom x awkward
sgt.ghupenye laki ngan laki lg awkward.aku plak rase sgt
awkward bile aku (pompuan) nk btau kat laki.vice versa
mybe ade kaitan ngn laki jd awkward sbb depa xde peod
or depa mempnyai ego yg tinggi.

awkward laki ni lain macam.risau di kata ustaz,risau
di kate perli, risau di kate menunjuk.risau di gelak.
and pling awkward laki xreti nk btau direct kt kwan laki die.
aku paham sgt lah.tmbah2 kgkwan yg hurmmm.
laki lagilah jaga air muka member.kot.

 pernah dulu aku kua ngan kwan pompuan n laki kt klcc,
bile tgok yg laki rilekss lg isap okok n borak2 walhal
maghrib da nak abes, aku pom tpksa tipu ckp
nk g toilet. walhal aku p smyang.lantak p lah dia nak
ckap aku berak batu ke berak cair ke.sbb aku rase
mcam aku kene jaga air muka laki tu.peliksss


1 lagi aku pernah kua ngn kwan n bf die,
aku berkias2 je lam kete ckp sorg2.
nak smpai cpat b4 maghrib abes sbb da lewat.
dgn harapan bf die bwak laju cket.
skali boleh plak depa ajak p makan dulu
b4 anta aku.awkward gile mase tu.
celaruu otak.mcam da btau td,so
terpksa bertrus trang btau.xpelah nex time
je sbb da nak isyak da.nk blik trus wapom awkward.


aku kalu msg ngan apek,penah lah jdik ustazah.
da smyg belum tu soalan biasa. tp bile jwapan die
dak2 ni lepak lg.dak2 ni ajak borak lg.
dak2 ni xnak stop memane lg.aku paham prasaan die
tapi aku marah gak..Buat ape ekot dorang.nape ngan
dorg.asal ngn dorang!btau jelah nak smyg pom susah ke
 nk ckp!!marah membebel ha.pdhal diri sndiri pom penah lalui.
pompuan emosi sket biasalah tuh.aku kan pompuan.hahaks.


siryesly aku setuju ngan hentakbelipat sbb die berani gile suarakan
suara lelaki dia krna mgkin kgkwan die bce blog die yg feymes tuh..
dulu aku ingt aku je rsa awkward nk btau memember.siryes..
rase mcm xberiman sbb takot nk btau bende wajib dibuat.
rase mcm xblaja agama kt skolah sbb buat jahat kecoh2 buat
baek takot2 nk btau.siap sorok2 nk buat baek.
rase maluuu siott nk btau org prasaan awkward ni.

aku penah keluar berdua bulan puasa ngan kwan cina.
sbb sume kdai kt klcc full nk berbuka maka kami tapau je makanan.
lpas tapau dgn senang je btau die tnpa rase awkward aku
nk p smyg maghrib dulu.senang je.same mcm aku g
singapore ari tu.aku sorg muslim.senang je ckp b4
7 saye kene smayang.and dorg paham,
mgkin aku rsa senang nk btau sbb dorg smyg
bkn mcm aku smayang.kannn...xawkward lgsung.



marah jugak ngn diri sendiri mse berperang dalaman,
nak btau ke x nak btau ke x.dan aku rase ramai
pernah rase camni kan?syabas hentakbelipat kerana
berani post status cmtu wapom awkward nk post..
aku awkward jugak tp sbb ade pemangkin.hahaha


No comments:

Post a Comment