4.10.12

My Favourite girl.saranghae

 Assalamualaikum...Saranghae.(tgan atas kepala bentuk kan love)

today jumm stalk my most fevret girl di korea.wahh gituuu.ok ini
penangan We Got Married terus jatuh cinta.called me less?
watevaahhhh bradah! perempuan lagi best untuk di stalk dari
para lelaki.again lessy?who cares?yess.di instagram 90% aku
follow adelah para perempuan..ye kaum kita ehem perempuan
sememangnye di anugerahkan keunikan,keawesome and menarik
tertarik kite memang debomm..ehemm

wapom SeoHyun di mata che long tidak cantik tapi di mata aku
and cheteh dia manis.yeeayy! aku n cheteh minat seohyun,ehh
copss ke cheteh suke yoona?ngengeh..apepom di mata orang lain,
aku rase aku n seohyun ni Serasi. sekata.seiring. seindah.opss.
sebabnye ape dia pkai cantik kt mata aku.u got wat i mean?
noo? okk aku dan die mcam ade kimia sebabnya fesyen kami sama.
same ke??kehkekehkeh.bile tgok die mcm tgok diri sendiri.
kahakkahakbahak.bagi chance lah aku prasan kpop sat.
okk citarasa kami same.cume xsume die pkai aku leh pkai.
 tapi die nye stail me veryyyyyyyy like meh meh <3 nbsp="nbsp" p="p">jomm stalk retisss kesukaan aku.Saranghaeee
(keje aku bile bosan bersosial networking)



Simple but still naiseeehhh
warne die.block dan sopan.yes die memey sopan dari lahir.

again simple yet stylish.kannnn?

adik manis manis mcam kakak fatin.(muntah skank plis)

xkan aku sleeveless plak kann

airport gangnam style.euww gangnam pekanamo pom aku xtau

kaler die kaler die.gewamnyewwww

pink kaler.suwitnyee
kite xkan lah nak pkai camgini kann

suke suke suke sukeeeeeeeeeee






women in black.
asal cantekk sangat ni dik hyunnnnnnn

lepak chillingg mis simple simple

=')))




naek flite dari kelate ke kl ,pakai camni sure kene pulauu ngan adik bradik sendiri

tiada lengan pkai inner


design ni akak ade.samelah taste kitewww.hewhew
heels bukan akak lah

beg beg beg

kacamata
kaler tanah n buruk iz my febret.


senanye ni first time aku stalk die sorangsorang.aku bkn
peminat penetik mane2 retiss pom.salu aku stalk sume geng
girl generation aka snsd aka soshi.yg laki xpenah lagi.
tapi aku memang suke gileer setail seo hyun tapi idoklaahhh
smpai aku niru die untuk bergaya ke nk stail sbb aku bukan
retisss pom.die nak p berry cherry pom kena jaga
penampilan bhai.aku pakai ape ade je habaq kat hang.
pasni aku stalk blog sndiri jelah sbb nak stalk SeoHyun nehhh.
sukewww kitewww.banyak lg tp xkan nak letak sume.
gggggggrrrrrrrrrr.

pesanan ringkas: setail itu identiti.identiti itu peribadi.
                           identiti xboleh di curi atau di tiru tahu.
                           Jadiklah diri sendiri. Yawww!


Last but not least, perkenalkannnnnnnnnnnnnnnnnnnn........




Seo Hamama ^___^
                                                                     

No comments:

Post a Comment