15.10.12

budu dan aku

Assalamualaikum..


ko tau x budu tu sedap bile dapat di cicah ngan ulam ulam mcm
petai jering ulam raja pegaga etc.
3 4 ari lepas aku kemain makan jering cicah budu.
gembira and sedapnye sampai bertambah tmbah nasik.
pelangi yg muncul ku sangka smpai ke petang
ghupenye hujan di tgh hari. i iz sad.
sebabnye xsampai 24 jam aku bersin bersin.gatal2 muka.
xsmpai 24 jam gak sekitar idung kua biji putih.
skank da jd parut sbb tgn aku gatal picit2 smpai darah.
geramm punye psal.aku da lupe yg aku dan budu kini
da xserasi seia sekata mcam schawal da.uhukss.aku lupe yg aku
lg seswai secocok makan ulam ngn smbal je.
da lame xmkan budu buat aku lupe kegatalan aku.eh eh.oh my bm!
salu blik umah klate aku alert ngan budu ni tp xtau cmne 3 4 ari
lepas alert aku ilang.xteringat lgsung ;'< marah tol xleh nikmati
budu tnpa ade efeks.budu nilah yg wat aku awet mudeww senanye.
nant da xbape awet muda aku snggup minum budu sebotol spya
kembalikan keawetan ku...ehh aku gurau je.ingt aku ayah pin
ke bg ajaran sesat!!ahhakss tp betol kot budu bg byk kebaikan.
kajian omputes ade menyatakan.(gogel sndiri).
i xamek ape2 kolagen atau acai berry atau kpsul2 atau pom
jamu mak dara lg stakat ni.tapi rsenye i da kene stat menabung
da untuk jamu opss jamu uols.kapsul atau mkanan tmbahan sbb
body n umur ni makin meningkat bukan makin remaja atau
menurun ;( so mase depan kene pergi jauh sbb nak pkai
lama ni bodi.

NOFilter.nampak kan awet mude di situww =P

No comments:

Post a Comment