2.1.12

antibodi

Assalamualaikum..

my body still not well,still cant feel fresh but not worse like cant walk n etc,still aku leh merayap lepas mkn pnadol.mgkin sbb selsema so bdan rse masih berat.sbb da hmpir 1 week cmni,aku mule menasihati diri aku supaya mkn antibiotic yg doc bg tu.you noe wat?aku rser since aku abes skol aku xpnah da mkn antibiotic sbb time nurse or doc bg mesti depa ckp.awak kene abeskan ubat ni smpai abes.like wat?aku plak jnis mkn bile skit betol2 je so aku kate kt diri aku yang baek u xpyah mkan trus ubat tu dr u bg die spruh petolongan je.kalu xabes mkn nant antibiotik tu akan klah dgn musuh bile betarung next time.sbb aku xabeskan ubat tu so antibodi xkuat da,patogen plak msti berleluasa slepas itu dan keadaan mkin truk memusnahkan sistem2 objek lam perut bumi eh bdan la .maka aku membuat keputusan baek aku jgn bg antibodi aku antibiotik dr awal,bia mereka melawan secara semulajadik tnpa pertolongan antibiotik.brulah mreka ximune sgt bak hero hero kl gengster.ahhh aku pom xtau nape aku pk smpai cmtu,mse skol dulu doktor ckp cmtu,awak kene gak abeskan antibiotik ni kalu x demam nant bdan awak susah sihat.ye ke?mse stat dip aku kerap demam gak,tp selepas tu sukarr da kot.

so sbb skank selepas 10 taun aku xmkn ubt tu aku rser aku da waras sket berpk (gile ape sket oi) aku makan jelah ekot ckp doktor,xpyh susah2 nak pk n jdik doktor sendiri.entah2 sbb aku xmkan bdan aku lgsung xde antibodi da skank ='(.sume mati syahid berperang ari tu agknye.yelah aku bru je demam bulan lepas xsilap skank demam lg.kemane mereka menghilang,xkan lari menyorok d blik usus2 kot konpem x sbb aku tahu mereka bkn penakot atau pengecut (-.-)"...aku rser keadaan keje yg memenatkan ni aku kne crik multivitamin atau jamu mak dara yg boleh bg aku kekuatan mental dan fizikal.spirulina ke kan?wajib aku kne cri yg expired datenya 10 taun akan depan.ade ka?

lg beberape hari je tinggal ni,Bismillahirahmanirrahim...


eh da alang2 aku ckp psal antibiotik ni baek aku kaitkan dgn sesuatu lam idup untuk smae2 kite blaja.aku kn pndai berckp,phewwww.kalu ari2 kite wat bnde same memang xkemane la kite pergi,kite kene berusaha dan trus berusaha bru lah kite mkin kuat mkin gagah megharungi idop ni.kalu kite da susah dan susah insyallah kite akan senang in kaming dan bile kite susah blik kite da ade basic how to survive sbb pengalaman adelah pengajaran lam idopkn?.berdiri atas kaki sendiri lebih buat kite kuat dr kite dgr dan blaja dr pngalaman org lain.yg penting keep praying no matter wat n how!

tenks.love u ols.

No comments:

Post a Comment