29.12.11

year end note

Assalamualaikum.

hye to 2012 n bye to 2011..maybe aku slah seorg yg akan merindui all moment in 2011.
seriously i can say byk gile kot da best moment happened n opkos i pray for the best in kaming.sape xnak kan be better get better live better.seriously crazy la.lam agama pom ade ckp:

"Barangsiapa yg hari ini lebih baik dr hari kelmarin maka dia termasuk orang yg beruntung,yg hari ini sama sprti kelmarin die termasuk org yg merugikan dan yg hari ini lebih buruk dr kelmarin die termsuk org yg celaka"

mestilah kite xnak jadik celaka dan org yg rugi.insyallah.sebenanye byk aku nak share tp sometimes xsume bnde kite leh share n crita.bkn sbb mse atau tenaga tp bialah it just be secret.cehhh mcm retiss plak..ekceli today aku got MC from doctor yes for rest n relax.doctor said bdan leteh keje kuat sgt ke?aku hmm sengeh jelah.mgkin body aku terkejut suasana keje yelah dulu g klas blik klas tido mkan tgok movie g klas.mane same keje kua pg blik mghrib tp nak wat cmne dats a life.keje tetap keje kan.xkeje pom penat jugak ape.

keje mane xpenat n stress.aku mgkin mengalami stress tp seriously xla smpai tekanan smpai bwak ke emosi.xsmpat nk layan pom.kdng2 lil stress is good kan,it will help us ape.xcaye bace solusi bulan lepas.keje skank so far so good.lgpom aku newbie aku kene learn byk byk bnde lg.skank aku take as challenge for myself.aku ingt someone told me apepom kite minat baru kite leh wat dgn puas..tp ade jugak org ckp kt aku mcm ni mcm tu psl keje tp it just dgr jelah.die org lame mgkin die lg tahu tp i ok je stakt ni so keje jelah.len org len cara.mgkinlah.wallahualam.

dan ingt x entry lepas lepas aku psal "ALLAH akan memberi kite rezeki dr arah yg xdisangka sangka".aku believe on dat wit hope to HIM.last but not least adiah new yer aku ni aku arap dpt yg terbaik.wish me all da best n tolong doakan yg terbaek untuk aku.2 mggu lg aku ade test..doakan kejayaan aku dan ALLAH permudahkan segalanya.ameen.test apekah rehsie dulu ye.

penutup tahun ni aku senyum dan bermulanya tahun baru arapnye aku bertambah senyum dan seterusnye sentiasa senyum..
okeh lah,i pray for all of you too n all da best guys!


(^______^) hey go RnR lah!



No comments:

Post a Comment