18.1.12

berita terkini

assalamualaikum.


semalam bagai kan musim bunga yg berbunga lebat kalerful bagai.setelah menukar keputusan yg di pengaruhi oleh femili maka aku tukar blik kampung jatuh pada maulidur rasul dan thaipusam ye raye koranggg tuu.soo bubar la blik kampung cuti raye cine aku lgpom tiket habes.disebabkan mood terover hepi plus chelong xsabau sabau suh beli tiket aku pom p lah beli smlam.total tiket yg di beli 300++ sebab beli pergi dan balik..balik tu sengih la sbb pest time aku beli tiket awal (salu muke last minit kan) dan tiket masih ramai.

seekaliii bunga yang mekar mule layu dan jatuh bergugurann bile pagi tadi tau opis aku xamek cuti maulidur rasul n thaipusam..uwaa uwaaa..sadisssnye rase.saboor jelah.aku xkesah la kalu xleh blik sbb tiket mgkin leh jual semula tu pom kalu laku kan.yang aku duk risau aku xtau bile da aku cuti yg membolehkannn aku balik kampung tanpa amek cuti.paham x?it means public oliday.nyesalll aku xbeli tiket raye cine awal2.

hurmmm esok atau luse aku kene gak gagahkan diri jumpa bos cerita kisah sadis ni.arapnye boss paham keadaan dan situasi aku.sekian berita sadis=(

bak kate pepatah xsume yg kite rancang menjadik.

No comments:

Post a Comment