2.6.11

me worried

salam..xde mud nak post pom tapi ati xtenang xtentu arah nevees bagai.esok inshaallah balik umah klate terchenta,massalahnye nilah yang xsedap ati.long journey,mcam biasa ma aku pom ckp kalu cuti sem duk umah lame2 sbulan 2 bulan memang aku berat hati dan xsedap hati bagai la nak blik uni,stiap sem pom cmtu.tp skank terbalik plak,bukan sbb nak tinggal umah tp tinggal tmpat blaja tmpat biasa lepak eh xtermsuk tinggal apek lah tp psal da lame xbalik,laz blik raye cine ritu.sebab ma da dtg kl 2x bulan 4 n 5,xla ralat xblik.tapi aku ni da lame x long jourrrney jadik mcam riso xsedap ati tu memang mcm habit biasa.adeh, mane pintu doremon ni bg smpai terus.ingtkan dulu sentap la jugak nak tinggal umah tp ni nak sentap knape pdahal umah tu aku memang renduu giler tp malas nak melalui pjalanan yg pnjg dan negatif tinking mcm2 mai lam kpala,saje jelah tuh setan kaco kan..k lah,doakan aku selamat sampai ke umah.amin..

No comments:

Post a Comment