10.6.11

future man

heh xtipu kalu sorang pompuan xde lelaki idaman,jgn nak wat fact kate wajib sume pompuan ade laki idaman.mcm aku sendiri cita2 pom xsempat nak pk inikan lelaki idaman,lelaki khayalan harus la ade.hahaha.da bukak rehsie sendiri nmpak.ala ni sume pom ade tp untuk letak idaman mgkin x bg aku sbb aku xsuke terikat like mcm eh kene crik mcm idaman sendiri sbb ko da letak guideline mcm mane ko mahu,bukan?aku sendiri xtahu diri aku cmne tapi rmai ckp aku ckp byk,yeke?susah jugak jdik frenly neh.kang wat muke kerek ckp hodoh sombong plak.susah.

eh ok.aku ingt lg laz yer waktu bile lupe tapi mase chat wit my sistahs,cchiq ade ckp kat aku,jgn carik laki Pemalas,Panas baran,Pongos(aku xtau BM yg sme erti) mcm mudah sgt butthurt gtu.n some of P yang aku da lupe skang ni..aku setuju gak selepas tgok dgn pancaindera yang ada ni.lelaki?ermm memang berbeza ngan pompuan tp from perbuatan mereka,aku learn n judge.
aku bukan jnis ko cakap manis aku pecaya maka jatuh hati dgn kebaikan ko tp aku menilai yg ape ko wat.

ok,penah sorg man bile ckp kat fon,wahh u evrything,mcm die mampu jaga aku or blablabla(xreti nak wat ayat manis lelaki) tapi bile aku ngan die non ade pom sume tuh,siap hah duet pastu ekot ko la nak watpe or can u do by urs,bla2 by myself sedangkan ko ade,paham x?.keselamatan gadis mcm aku ni xplak pk kan,kalu betol suke anta smpai dpan pntu ke ape ke.tolongla sepam dua,tunjuk gentle ke hape ke.cmtulah nak amek hati org kate,bkn nak jadik permaisuri tapi itu yg pompuan eh aku judge bkn dr mulut yg penuh ngan ladang tebu tu je so aku lagik prefer laki yg xsuke ckp2 manis tp perbuatan die aku nmpak adekah die betol2 suka ke x.c?instink pompuan la katakan.bukan nak mcm seth tan tu sbb rmai suke die smpai ke bini org duk jatuh cinta,aku so so je sbb aku xnak brebut ngn pompuan laen.hehe *tetibe

future man nant plez jgn pemalas sbb sape nak jaga anak2 tolong ringankan beban kaum pompuan di umah.yg senang mintak tolong.bkn ckp pangpungpang pastu bile mntak tolong sket,sepuluh alasan,sometimes b4 kwen da leh check da pangai depa neh.mintak jauh sgt la org cmni,mcm susah nak mntak tolong,mcm plez can u stop here i nak beli sumting or tolong bwak i ke sane sbb i nak amek brang,jwapan die len kali lah.pergi sendiri lah or bagi 10 soklan b4 buat or ekot..ore klate kato payoh baso!dislike eh.bagi aku man mcm adam lam adamaya pom dah tersangat ok.hambek otak drama.

future man yg panas baran?pom my sis ask me to avoid.yg ni sume org tahu knape kan,kang xpasal pasaila kaki tgn naek ke bdan dapat adiah percume like tatu xkekal or umah tangga pecah sbb garang sgt duk tukul2.mcm harimau jadian ke hape gtuh lah.bad guy uh!tegas xpe,itu penting keyh.ape baran panas2,xcool langsung.memang xlah,slah masak abes muke kene siram ngan kuah tomyam panas,gile dpat laki yang ni baek mntak cerai talak 3 terus.

future man yang mudah butthurt,ahhh xleh blah kot asek nak jaga hati ko je.mengada mcam budak2 xckup umo.memang x ahh kan.hati aku sape nak jaga.kalu majuk mnje2 ok lah kot tapi kalu emosi tahap xleh kawal baek ko kawen dgn pokok je.sentap n makan hati sendiri je kawen ngan laki cmni..oh memang sentap ati mak nak sume lah.

some of P aku kene avoid aku lupe tapi aku suke suki nak tmbah yg P=Poyo,mksudnye poyo mcm cakap lebat hebakk hebakk besar besarr.terus muke yang ala2 tom cruise jadik ala2 tom n jerry cat jer.siyes,down weh dgr lelaki ckp besarrr,pompuan tu xpelah tadah la telinga da sifat pompuan,yg laki ni nak idop seumo idop kalu 24/seumo idop dgr ckap yg besarrbesarrr je,mau tebel taik telinge lame2 terus pekak.ke guane?nauzubillahminzalik..


lagik P yang pondan,hahahhaa,,sape nak laki pondan wehh..gile ko nyah xkose mak nak kongsi barang2 make up,baju and watsoevak la.euwwwwwww....geeliwwww gileeeewww kottt...
ntah sejak bile nyah nak kawen pompuan?aku tokok dan tambah xberagak tol.

yang laz mgkin P yang pengkedekut.aah man yang berkire,no man!!memang mintak jauh lah yang penangkai jering neh.ckupla aku suke makan jering tapi tangkai tu memang xnaklah aku.bayangkan ape bnde pom nak berkire,bukan ke org laki dilahirkan dgn sifat murah hati(senang bg hati kt sape2 jek) so tetibe ade lakilaki kedekut matawang or berkite lam pape je..oh not so man ok.sampai nak beli mekdi pom catat buku lima kem slaam hye2 bye2 jelah ye.nak buat keje pom berkire2 patot wat ke x memang ah ko pergi idop sorg2lah laki oi.

len P akan d update semula,hyee future man tungguuu..


lelaki ade lah kot pompuan idaman nak yg saiz cmne,bdan mcm kerengga,nsik lemak bape posen,rambut blonde,gg xtaring,tinggi mcm model,tau dahh...lelaki kan?biaslah tu poyo je lebeh.wakaka..

No comments:

Post a Comment