11.8.10

salam ramadhan

ni rmdhan kedua saye smbut bersama diary busokk ini..

papeom..niat sbenar...

assalamualaikum...saye nk berniat sesuatu sempena puasa tp saye xnak btau kt sini..nant xjdik atau nant meriak atau nant ckp kosong..xnak2..nant org kate kaki boomm..ckp nak best je pdahal xbes lgsung pahit msyam je sume..(taun lepas sye da berubah 1 bnda jugak,amin)..taun ni mudah2mudahan..
tp saye nk nasihatkan diary busook ni supaya jaga tgkah laku dan bhsa ye spnjg rmadhan..xmoh sore2 sumbang kate org,xmoh gune2 pekataan kesat,xmohh jugak merepek xtntu hala....ingt tu busokk..da la busokk so jaga diri..
heh--> tuan busook ni plak kene jugak berubah (=.=)!....xnak emo,xnak sentap,xnak skiti ati org...nk cool wapom tahan lapa,dahaga,nfsu membaham and sbagai bagai...
pose dulu mcm xbape eloks sbb tu raye xnikmat psal kureng pegi teraweh psal slahkan lec wat klas setiap hari kul 7 lebeh baru balik xsempat beli makan pom..itu taun lepas..taun ni no MORE excuses!!kene berusaha sb da matang da kan...da jadik remaja dewasa da kan..
hehehehe..provok diri sendiri u berusaha xpe kot..

*saye nk balik u bersama mereka berbuke pose dan bersahur bersama..saye terkilan taun lepas saye blik 2 ari be4 rayer dan mase tu sume sebok u persiapan rayer n no LIKELIKE food u berbuka ketika itu..sadiss..sem ni insyallah saye akan bersama mereka berpose sepuas2nye....insyallah...saye tau sume berazam u mnambahkan camtu..so kawam2 jum kite berusaha!!

*tadik g makn durian wapom saye kureng pulut campo durian tp kalu mkn rmai2 memg nikmatnye len...nk mencpita kenangan byk2 sebelom kua dr sini..ini puasa terakhir jugak bersma mereka...=(( will miss them n moment too much..msti art rser da kan skank??....kesian die sorg2 kt arau..tabah kawan..

*bgun pg tadik teringt kan mimpi indah tp siyes lupe mimpi psal ape..org ckp kalu lupe nnt bnda tu akan jadik..ape tu..deejevu??tp xmgkin sbb sye mimpi kan die,insan kesyangn saye..abah..semoga roh abah dicucuri rahmat..

*ema tlong stop suh saye teman awak g tndas..bulan pose ni antu,jin,setan kene ikat..ingt kecik2 xnak tgok atas pokok sbb antu ade ats pokok kene iket.hahaha..sengals ubii
..

*tolom nasehat n tegur kalu saye ade slah atau tersasar dr linear sebenar..saye jugak nk pohon ampun maaf sume u sume kesalahan(bkn ucapan raye)..semoga saye dpt lalui ramdhan ini dgn mudah n senang hati u beribadah..aminnn..

3 comments:

  1. Hi... Looking ways to market your blog? try this: http://bit.ly/instantvisitors

    ReplyDelete
  2. salam..

    nice blog dik!! tq follow akak.. akak br follow u jugak..

    bagusla berusaha utk menjadi yg lebih baik.. akak puji sikap adik yg 1 ni..

    smg arwah abah dicucuri rahmat-Nya selalu.. Amin

    selamat berpuasa.. nanti kak t add u kat fb eh?

    take care

    ReplyDelete
  3. januskiez= hyee..tenks ya..

    kak wati= wasalam..tenks..ablog akak bes..ade makan2..hehhehe..tq folow saye jugak..
    tenks doakan u abah..selamat berpuasa..

    ok..akak add nnat saye approve

    ReplyDelete