27.8.10

cuticuticuticutimerdeka

hye,salam ramadhan..

mukadimahnye post ni adalah..aku sedang bercuti.sedang mknanye sudah bermula iaitu hari ini.tp smalam klas pg je 2 jam tu pom test so da mcm cuti..mcm wekend len as blik umah mkcik die,aku lak malas nk blik awal so da susun atur jadual diri selama 5 ari supaya tiada pembaziran masa..kononnye la kan sbb proposal xsiap lagik nak anta before cuti rayer n rabu ade test..movie lak dtg berlambak2..gossip gurl sezen 3,,adehhh...kene sabar..princess hour xabeh lg(second round tgok)..

tp itu hnya jadual atur sendiri yg akn bile2 leh btukar atau dceroboh atau wat2 lupe je jadual tu sume bile ade benda bes datangggg..tetteteteteteett..
bile ptg g kt apek berniaga kt bazar ngn azie,g da lewat da so blik pas berbuka da..azie lepak kt my room till aida dtg..tetibe sek umah sewa nk p uptown..waaaa....i loike nyahh g rmai2 neh..merempit lak tu..sbenarnye teruja pom ade la psal first time nk p uptown sejak dok blajaq sini setaon lebeh nyah oi..penah dtg 2 taun lepas mse ade iipexnye program,jauh benor bezanye ngn dulu nyah oi tmpat neh tp totap xleh lawan Wakaf Che yeh mak...lgik grand lol wapom xpnggil uptown..xcaye meh g..patah kaki nyah2 sume jalan...

so i monggek ngn azie,pegi 4 buah moto..pegi sudah lewat ok..kul 1.30am..yaa first time jugak kua bercanda lewat2 malam neh..salahkan mereka ok ajak anok dara ma pegi berpoya2 tgh2 malam..hehe..=)
awal2 da pesan kt dak2 neh aku xnok beli paper oke.yelah nk beli ape pom xtau,baju rayer ma da setelkan 2 pasang da kt umah.tudung??xtau pom kaen baju tu kaler camne...lgpomm ahad ade detim ngn klong kt key el,nk p carik baju rayer kanak2 riang..include me ok psal aku maseh bawah tanggungan mereka..hehehhehehee...(DA, kalu nk kem tudung nant text me okey? we ols nk g sogo n jalan tar oso)..

eh oke smbung cite uptown..sesampai je teros ekot dorg g carik tudung,,dila n huda nk beli..tgh berjalan2 pusing2 THEN jeng2 mata aku ternampak sumting..terus aku stop n WOWOTT....LIKE gilew okeh...terus tarik n pakai d KAki....dak2 ni pom ckp cantik2..dak2 ni memg pndai bab2 mengepom neh..so terus nk beli psal takot balik termimpi2 xpom meroyan mintak dtg semula psa blik n wani beli jugak..pkai d kaki ok??apekah??kasut la...pastu dorg pilih2 tudung.aku n asnor mncarut la smbil tunggu2..ape lagik aku jadik kn asnor model tudung..hahahha..aku belit2 lilit n amek picha ngn nset tina...so pic tu xder ngn aku la so xleh letak sbg bukti aku g uptown..oke then..after finish perabes duit dorg kami pom p bersahur la at 3am..selepas itu kami balik tu merempit tahap xingt smpai masuk lubang berkali2 azie la suke kot nek moto
cam kuda.pling sengals bhenti kt traffic lite pastu amek gambo byk2..xdok kijoann la...da tu kul 3 mane leh aku n aida blik kolej da,bulan poso smpai kul 2 je kot so sah2 tido umah dorg,da kt umah aku jadik fesyen designer n model tudung dorg jap..abes tudung slendang dorg beli aku pkai n peragaan kt dorg..aida n wani suh ajar cara pkai selendang pesyen ape ntah dorg nk pkai time rayer..aku putaq2 siap..hahhahaha..sebenarnye aku bukan tau pom care2 pakai betol,yg aku tau aku pakai je sukesuki to aki aku
ekot la gaya ape aku nak wat..so bile kene pkai kt dorg aku failed cket..kene prektis kt diri sendiri n dorg tgok..mcam dorg tgok tb cara2 memakai selendang ye kawan2..dorg kate aku jangok pdhal aku suke kalau serabai n simple...xtido pom n pg tadik blik kolej pg2 hari ngn moto dila die bg aku pkai psal die n asno da selamt cuti rayer da blik kg..hampesnye korg..

hari ini hari jumaat ptg nek bas dtg kl pas ujan lebat kt shah alam...aku xpaham ngn diri sendiri yg da berubah jadik senang giletetido bile siang..adehh..pdahal tido kul 9 smpai 2 da lebeh dr ckup kot ganti tido malam.da la lam bas terpksa ngadap muke org2 yg xdikenali pastu wat muke toyo smbil control idung takot terkembang lak oleh demikian baek pejam mata tp sekali aku tertido daa..hahahhaha..ntah la pe jdik mse tu ternganga ke hape ke..mak xkesah nyah oii...jem..jem...kul 6.30 bru smpai klcc...

hey sohail ->> sori keep waitin..hihiks....sori2....sungguh2 nak ckap yg ini ari great day..bukak pose kt taman n amek udara taman cket n long talking after a few years...nice treat too..=))))))))...nek buggy traders hotel..huhuhuhu...feelink like princess..owhh.

.oke tadik lam toilet aku lipat kaki sua tetibe aunty sbelah tegur..cantik la kasut akak anak berckp ngn ank die..aku tgok la.psatu die tegur..cantik kasut u,nmpak fancy..aku sengih2..aah saye beli pom sbb berkenan corak die..mane u beli..uptown shah alam..ooo..u student ke?aah..kos ape? perldangan...oo under fsg?aah..ooo dulu diploma dpim la kan?kt mane?aah,kt jgka...ooo i lecturer kt jgka gak dulu tp skank da kt shah alam fskm..oke tamat setakat ini..nk tules pnjg lagik xde motip la plak.
dlam ati "kasut oh kasut..ko memg comei..biapom pelik..i loikkee...ingt dulu pkai kasut manik2 kalerful,xtau za8 ingt x tp zuhan salu kutuk2 n ckp ten kasut thai eh,kasut dr siam eh...tp aku rser kasut tu comei la..

esok xtau nk watpew..kene kumpul tenaga u lusa la kan..waaaa.....da rser da nk rayer da..nak beli ape eh??ke nak duet raye..eh xleh ke nak dua2?..nak beli baju rayer yg da siap sepasang bleh?mcm xckup je 2 psang ma jahit.mcm rmai je nk kenduri.. nak kene blik shah alam awal psal keje berlambak...pure2 sedar jap...ok da sedar n xsabar nak g wat keje skank...ahhh tipo teros psal nk g abeskan movie princess hour smbil kunyah2 batang buruk sejenis kuih rayer yg xsempat tunggu makan time raye..

piss= at ampang skank nyah...lagik bape ari nk merdeka eh??cepat countin..day day oso my anniversary..yg ke 5 teringt zman2 dlamar mnjadik kekasih hati oleh die,die tunggu 4 5 bulan wehhh baru dpt jwapan on merdeka day kt matriks mase tuh.tenks for bersabar..so SELAMAT HARI KEMERDEKAAN SEMUA..



2 comments:

  1. hello f.

    mmg aku ingat sgt2 kasut ko yg berbiji2 manik tu..ala-ala ranggi..

    i like the way you think. regardless of what others may say, you have faith and believe in yourself.

    z bass ;)

    ReplyDelete
  2. halo z bass..

    aku ade new kasut yg ranggi nugak..
    lallalala..
    wapom sekekping kasut dan bkn seutas kete
    tp xpe...hehehhehe

    tenks besfren =)..u oso da same tink rite?
    i noe u laa..

    f blair =P

    ReplyDelete