7.8.10

hye..selamat bersabtuu...


"eyes to eyes
nose to nose
mouth to mouth"

hehehehe
akhirnye ptg smlam abes gak "personal taste"

u noe wat?op koz dunno rite.
i mimpas(pas tense ok) hero tuh...
hahhahaha...bongaks tul..
mimpi pat2 yg bes jea...gilaks cool hero die..stylo mylo sume...

nk laki cam hero tu...(meroyan!)

proposal hape xwat lagik..da smbung cite cinderella man plaks..
adeh..bile nk berjuang neh..ya ampunn malas...
memg kalu da pemalas tu memg malas la..
anyway..super duper cool da sebulan xkua g memana
hahahha..tp mggu lepas ade sek umah sewa dtg amek g jual lgsat
balik dr jusco..lgsat tu laku smpai bukit jelutong...gile cool ..hot2 cmtu..

bila btau ma,op koz dia kate.nape xkua?pelik anak yg jenis kaki xreti duk diam
hnye bertempek dibilik stat dr awal sem neh..hehehehe

malas nk nek bas la..lgpom sume org cam bizi je(alason)..

semalam plak prof izi(renang2kanlah dan selamt beramal)(hat fm) nye ceramah..memg kuat mengarat la pak cik tu..gelaks xhengat smpai sakat keng2 pp neh..kalu keng bleh kankang lame da kot terknkang.die ajar past tense(bodas)..so arini mencarat ngn jane n pae gune pas tense..

++azie cite die kene sound ngn bini org..teringat lak time pat one deploma konon2 cam sound tp pdhal nk tnye sape je..tp xckup hebat so suh nini(ingt x nini?)..sekali aku kene sound blik..hahahha.=0..pastu sem lepas konon2 apek suh ckp ngn pompuan mane ntah.sekali aku gaks yg kene sound pdhal baru tnye ya sape neh nk ape...ahahahaha=))..pdhal aku neh kire kaki menyaond gak..tp face to face la..xpndai eh nk ckp lam fon..x rokss la kan.(covar ya)..kirenya i m personal taste la(tetiba plak kang=p)

i m cool...not kinda jelousy person..yeahhh..

++i m cool la psal i da berjinaksjinaks dgn memakai losyen pemutih kaki tgn..i baru membeli losen u first time lam idop(botol kecil) psal nk memcube n i hope akan habes sem neh jgak..tidaklah mncontohi brg2 len speti --> GAIN 8,ade lagik 2 tiub ok nini yg aku beli mase pat 5 kt jgka dulu,pdahal lam tu ade 10 tiub je..tidak juga spt HPA yg pil apekah tu yg beli ngn ko nini mase pat 6 dulu smpai skank xlebeh 20 kot aku telan,basi x ni?.tidak juga spt BIOOIL u mghilangkan parot yg xhilang2 dibeli mse
pat 5 jgka gaks,separoh botol pom xluak kot.dan juga spt milo fuse yg bape stick eh lam tu beli awal sem lepas,ade lagik lebeh 10 stick skank.kopok krok2 ikn,pedas,smbal dging lam plastik mseh xluak2 pdahal da bg u tetamu makan dan dbwa pulang ke blik masing2..<-- bkn berjimat cermat tp ade virus apentah lam bdan neh..malas la yg penting nk mnjga kerumitan diri dan membelai setiap hari wapom kecntikkn hak milik setiap insang...makanan tu plak aku makan bila ade tetamu..kalu x bersawang lam loker tu..(adikakakak sile dtg mkn2 kunyah2 kudap2 sangap2 lam bilik saye maka saye akn bersemangat u makan2 kunyah2 kudap2 sangap2 juga)++


~!~azie sengal~~album sini sana situ kamu sgt la cOOL...huihhhh....bongaksss =PP
~!~ da lame xberduaduaan d khalayak rmai..as sebok dgn dobi..art sebok ngn kejeumahtangga die..ashiu,no ko aku xdok ni derkk..bile nk kua?->>aku da lama xdpt ksih syg dr mereka2 yg bernama kwan.
~!~ mgu lepas tetbe dtg angin laut timur selatan utara ape ntah aku layan semula video dr fadhilah kmsah ngn dr masyitah tu..tajuk mncarik pasngn ideal ke ape, ntah,kelaka tol..dulu da tengak msa pat 2 d jgka..dan jugaks layan akhil hay tajuk suami ape ntah...mimpi ngeri aku neh..hormon gelenya nak berlaki ke gapow la maghi..hahhahaha..
~!~ innocent itu comei,saye innocent jugak so saya c^^^^ la...kehkeh...cerita lubuk yu yg ntahpapentah pas minum nescafe jadik hormon larik kakitgn kene pakinson..budak2 ni gilas kenakan aku suh gi bcerita kisah Lubuk Yu dalam klas environment..=(--paybek to get profit..ahakss..


tujuan sbenarnya nk kata
selmat berhari sabtu smbal melepak2
dkatal smbal berpoyapoyaan
(^_^)
~gumbilalah saya~
~saya gumbilalah
~

No comments:

Post a Comment