11.7.10

GG sezen 2


minah ni beli beg baru

choppss..






peace





mcm lam picha


muncunnngg


manjakani


mcm biasak


aishh


dorg jln slow..salu aku tertinggal dorg..



times square


redy to back



shoppe for all da guys kat umah..murah je la..xmampu
nk g butik lo..nk tgok dorg sume pkai jersey ngara msing2 wapom WC da abes.
teruja tgok ade u budak2..for aqeef n ain jua..=))


gile besar mgkuk laksa neh..x abes mkn sorg oke..


die memg xabes mkn pom..membazir tol

*semalam klcc.arini tS n sogo..sebut sogo hmm..tadik ade pompuan seluk beg n aku rser terus aku sound ckp kuat2 yg beg aku kene seluk...betina 2 org gak ok..same ngn kjadian nset gak..
memg bodoa..duk dekat blakang aku..sorg cover pkai baju,angkt tinggi..yg seluk memblakangkan org len..bile aku sound sekor tu trus blah,,takot kot..yg sekor tu leh tgok aku
lame2 pastu ckp.eh apesal tuduh org seluk2 beg neh..aku pom ckp smbil mnjegilkn mata jugak..ehh yg ko terrasa nape..ade aku ckp ko ke?..dia diam pastu jln2 konon ckp fon trus blah..
dtg la pkerja cina 2 org kt aku..saye da tgok die 2 org plik2..pegang2 bju tp tgok len..
huuhhh.panassssss.....kalu gadoh pom gado la..tp td xde bukti je..kalu brg ilang knpem aku suh panggil guard tgok cctv trus..imagine org jahat neh xkira tmpat da klao nk mncurik ke ape..sogo tu xde org pom td.lengang..kejadian berlaku pas borak2 ngn aida n wana..terjmpa dorg..
Yg penting bkn melayu ok....

3 comments:

  1. art n fatin mkn x ajk...hehehe

    ReplyDelete
  2. aikk..nk mkn pom kene ajak...
    papepom..tenks sudi singgah sini

    ReplyDelete
  3. same2....lau nk singgah balik ok ja...tp blog masih dlm pringkt MUDA ...xpndai lg...baru jer wt..hehhe..
    mhuzaifah.blogspot.com

    ReplyDelete