9.7.10

aku memg busok

org ckp makin lama simpan makin busok
makin lama jadik basi mcm nasi
makin lama makin karat mcm tin susu
makin lama makin busok mcm buah nangka
makin lama makin buruk mcm kain buruk
makin lama guna makin berkurang tu kalau mcm bateri
makin lama pom makin demand tu kalu pokok..
makin lama makin xberseri kalu tu bunga raya..
makin lama makin xdhargai tu sbb bkn emas..

..tu org ckp bkn aku ckp..

yg aku ckp..
aku ni busok sbb aku xreti mghargai,
aku ni busok psal xreti nk memahami,
aku ni busok sbb x mghormati,
aku ni busok sbb aku aku penat,
aku ni busok sbb xreti mengasihi,
aku ni busok sbb xreti memberi,
aku ni busok sbb xpenah salah,
aku ni busok sbb aku melawan,
aku ni busok sbb xtahu setia tu ape,
aku ni busok sbb rmai kawan,
aku ni busok sbb aku kencing hancing,
aku ni busok sbb aku xkaya,
aku ni busok sbb aku xterdaya,
aku ni busok sbb menyusahkan,
aku ni busok sbb aku basi?
aku ni busok sbb aku ni lama?


bia aku yg busok ni jadik wangi tnpa perlu semburan pewangi..
bia aku mengasihi diri sebelom aku membusok mengasihi org..
bia aku menyalahkan diri slepas xde sape nk dsalahkan..
bia aku jaga diri sebelum aku jaga org len,
bia aku segarkan diri sebelum dilemahkan,
bia aku mulakan pengakhirannya,
bia aku mengkhianati diri dr aku melukakan org,

dulu org kate cinta itu buta..
kini aku kate....cinta tu apa?


kene ucapan percuma "ape ko ingat ko lama tu ko jadik la?"
aku diam...xpenah aku mgharap..dulu yea aku berusaha..kini aku da xterdaya...
aku bkn terbaek u org len tp aku terbaek u diri sendiri..

dont be sad...setiap kesulitan ada kemudahan...insyallah...=)) snyum sudah...

No comments:

Post a Comment