12.5.10

semalam

semlam i kol u,u xanswer,
u kate u kua pegi diner..

eh noo..
semalam jdik bbysitter,arini pom
dan juga esok..
itu sudah pasti~~

wit aqeef kt umah..xtau nk wat mende..
yg xbes da 3 ari ulser nek
smpai 4 tmpat n besar2..
dpinggiran bibir mka mcm air liur berceceran dmulut..
hahahah..
dirty man!!

semalam ptg nk blik umah..pastu sarung la jubah(butang depan je)
dr mekah(gift for me) psal tshirt xseswai pkai tudung kot..
smbil dukung aqeef..
imagine ye (makcik bawak baby pkai jubah itam n selendang msuk dlam jubah)
smbil berjalan2 mndukung seorg kanak2 lelaki d pnas hari.
tetibe ada sorg mkcik ddpan umahnye menegur..

m: laa ingt org arab mana dr jauh tdik..
a: hehehe....org dekat je
m:oo..da duk umah ke skank
a:bru je stat cuti..hehehe lg..
m: ooo..len skank..makin comey la..
a:hehehehe..

;;cite d atas da dtukar kpda bhsa baku;;

motif=aku sudah dewasa..dan mkcik tu da lama xtgok aku..
pdahal muka aku xberubah pom..aku xtau nk reflect cmne bile org puji..auwww..
malu la...hahhaa..aku pom xsuke puji org psal xtau nk bg reaksi ape....baby je kot...

No comments:

Post a Comment