7.5.10

konfius


gile berat beg ni.adalah lam 2 tong gas..
ye kot..tipu kot..xtau..yg pasti 3 beg penuh n bahu senget.
blakang rabak..pada laki2 yg xjdik nk ngorat td.adlah lam
10 org..tipu lgik..maaf xjdik ngorat saya sbb terkejut tgok
pompuan halus malus sopan santus lembus gemalais ni kendong
3 beg ngn machonye turun nek bas nek lrt nek bas.
pikul mcm bwak plastik kosong..
msti korg ingt aku jntan kan..hahaha..x arr..
aku saje je tunjuk kuat..pdahal lam hati cpatla smpai..
tulang bahu ni nak luruh dah..malu pom ada psal sume org kene
langgar kalu himpit2 ngn aku.
duk pom 2 kusi sorg..mcm aku ganas sgt lak..
whose care??xkn aku nk riban sume tuh.
pada si mata keranjg td('-')! nk kene tndang?
kalu dtg agkt beg aku g anta kua lrt xpe gak...huuuhh.
but i dun need ur help..ada gewe sbelah leh lg jual ubat gatal.
chelong blik n pikul 1 beg da ternganag terkejut aku leh bwak 3..
chill brroo..wa dak plkn kott..plus dak ladang neeeh..
\\(*8*)//
idung gebah-bah

xcaya si sopan santun haluih manis kt bawah ni
pikul sume tu ke bro??
pix dambil ketika aku
tnggu chelong blik keeje so aku wat keje dpan rumahtngga die..
(eh die solo lg k)






nk balik ke x...
sgt konpius..
ma suh balik..
tp mcm membazir plak..
dok ampang bosan gak lame2..
f.y.i aku dpt jdik urusetia knvo tuh..
hehehehe
pengalaman tuh..
memg dgr mcm susah.payah.berat
keje2 tuh..tp ini fatin dowwhh..
chill lah..
19 stat keje..
tp yg bes aku xformal kene jga student
nk msuk dewan n nek pntas.
tp keje yg seswai ngn muka penyayang plus frenly
ni jdik urusetia knderaan..
hamek ko..
so pakcik2 mkcik2 yg punya anak
knvo sile bertendang sume untuk nek bas..
jgn xberebot nek bas tu,tolak je sape2 yg himpit..
sape cpat die dpt..
gile kejam aku nk ckp gtu..
mestilah mulut kne manis..ehem2..i memg da manis mcm gula okey..
so myb keje aku cmtu kot..jaga bas u bawak tuan2 puan2 ke pdg kawad
tmpat parking kete dorg..
panas tu sudah semestinya..so muka suci bersih i akan
burn mcm omputes berbikini d tepi pntai..
xdok kaitan..merapuu..
tp xpe..pengalaman tmbah gaji2$$$
mata duitan..xkesahlah tp jgn muka aku jdik muka jetak bas sudah(bhsa ibunda)
emi sabah n 2 3 org dak arau klasmet aku dpt gak..
so adalah kwn.pdhal dorg ntah urus bhgian ape ntah..

ehhh..
larik tajuk..nak balik x neh????
balik pastu dtg cni balik pastu balik semula pastu dtg balik..

No comments:

Post a Comment