26.5.10

farid kamil


mcam poyo je nk cite psal mamat kacak hnsem tinggi tegap cool n hot neh..
tp ckp jelah kan..
wapom xde prasaan minat ke ape ke tp da mamat neh sah2 la hero
malaya yg hot skank neh..
so agak tergamam n berdebar gak la bile mata bertentang mata..
hahhahaha..tipu keyh..die mana pndng gadis jelik mcm aku neh la=((
so trima hakikaat aku pom redah xamek gmbar juz curi pic dr jauh je..
malu okeyh..
xsgka gile bile mamat neh cool dr jauh da nmpak d celah2 kete kt pdang kawad..
dipimpin mak n bapak die kiri n kanan sbg bodguard..
so kami pendam prasaan nk amek pic..
tp xsgka lak mamat neh leh himpit2 dicelah rmai2 mse da abes knvo..
nk blik ke parking..
die dtarik student u bergmbar so aku yg kesian kn mak die yg
jalan terhenjut2,sakit kaki..
g kejar mak die yg tgah pnjat tngga bas tuh..
dsbbkn bas penuh so mak die berdiri kt tngga ngn bapak die..
jeng2..tetbe mamat hnsem hot ni ada sebelah aku mse
bas len tgh msuk parking..
so juz aku n die d celah bas..
ehem2..aku yg xcntik itam ni kntrol malu..hahhaha..
tipu keyh..
aku pom ckp..
"ur mom skit kaki kn?
kami sediakan van kalu u nak nek van.."
die ckp "oo u leh sediakn van eh?ok i naik van la..i bawak mak i turun ok?"
aku ckp ok tp u kne tunggu jap la psal van xde skank..
die ckp ok..
jeng2..aku pimpin mak die g duk kt tmpt menunggu n then....
becoz die sgt kacak n tinggi maka sume org nmpak maka berebut2
la mkcik2 pkcik2 saudara2 saudari2 nk bergmba ngn die..
b4 tu kami yg skp neh amek pic dulu ok..
tp yg haru nye..da la pnas..si FK neh lak xreti nk bukak jubah..
bertmbah hot..muka bergmbar pom senyum da x eklas aku tgok ngn
org2 yg amek pic ngn die laz2 tu..
lama pastu
aku da lari jauh2 psal van xdtg2..hahahahha
bkn slah aku keyh..driver ntah kemana mghilang..
so lebeh kurg stengah jam..die ckp kt kwn aku..
bro..kami nek bas la..van xdtg2 pom.
kwn aku pom ok la..sori sgt2..mak n ayah die memg sgt cool..
ckp xpe2 kami paham..aku memg juz intai jauh2 je takot kene maki..
hahahhaha..tp kitorg bg dorg nek dulu psal mak die sakit
n juga sbb die tunggu van lame tp xdtg2..
aku memg rser bersalah gile kt mak die..
maap makcik..
tp chill la kan..sape suh ko jadik artis FK oii..kene lah layan
org2 nk bergmbar tuh(peminat??)..wapom panas terik..
dan disbbkan aku yg jahat neh
die lmbat smpai..terpkse berhimpit2 n terpkse melayan kerenah sume..
sori brooo...but pdan muka jua...
heheheheh..
dpt la jugak aku bergmbar..
yg kelaka.kitorg amek pic dr blakng ats pntas..tgok2 sua itam..aikk.
td pg bergaya sakan ko paki sut kelabu mahal kot..
alih2 kene pkai sua itam ntah sape punye..
hahahha

No comments:

Post a Comment