1.9.09

TERIMA KASIH!!!!!!!!!!!

uwaaa..2 post da ilang begitu sjer pas penat1 taip n mser yg pnjg digunakn utntuk menaip dan kerah kepala otak ni tp akhirnya xsave n ilang ntah kemana..(btoi kata art aku buta IT)dala tengah teruja tgok kulit belok aku yg diusahakn art dgn tungkus lumus nya..art..tanQ very mush..sgygg ko lebeh..hahaha..juga telah bce blok ko..bkan ke artis mesir tu nama fatin hamama juga..td aku taip nama aku kua psal minah mesir tu byk..sje je nk tumpang glemer aku..wakakaaka..

wapom ada cuti 3 ari untuk blik kg..tp disebabkan kami dsyngi oleh lcture yg sgt rajin makaa kami ada klas on sbtu,ahd n monday..yeahhh..njoy blja siot time xder saper2 kt kmpus..hahaha..ikhlas kew??yelah..psal dpt blaja ngn tenang dow..siap ada test n kuiz n juga jimat duit bli tiket blik kg..kn??terima kasih EN ZAi pasal begitu semngat bg kami ilmu untuk mser depan kami..

lam klas tnaggal 31 ogos

mlam tuh smbut merdeka ngan takbir n azan..syahdu n kusuk jea dgr alunan yg snugguh menusuk kalbu tuu..SYUKUR PADA ALLAH krana msih menyelamatkan tanahair kita dr malapetaka..alhmdulillah..


pas klas kaki dpnjagkan untuk shopink mopink n cuci mata n rmbang mata tgok brg2 raya..x hengat dunia kite berjalan..
terima kseh pd kwan2ku..peneman kala ape jua..korglah pejalan kaki yg hebat krana mampu brtahan pusing musing n turun naik shopink mall smpai malam..shaydu jea kaki aku mntak rest..tp korg menten bebb..stylo gile..



pling bes bile bukak pose ramai2 38 gen kt tepr tasek..toche korg krna ada semngat dpim n sudi luangkan mser untuk kgkwan..cehceh..korg memg ada style lah..



blik dr bederak smpai patah kaki,mom kol..borak2,citer citu,ngadu ngade akhirnya mom btau aka da ada bju rya 2 psang..wooowww...gembira gile psal da seminggu terbyang nk pkai bju raya..hahaha..MERCI MOM!!!



so..terasa nk ucap terima ksih jee...tata..terima kasih lab com FSG yg bg guna free..:)

No comments:

Post a Comment