5.9.09

iskhh..btol kew?cam tipu jea..

as kater aku ni emo sebnarnye..not emo cam zahid la..tp aku snsitip bile terasa ati,skit ati,terluka ati,marah ati..sume melibatkan ati..aku cepat je nk sadis tp aku cepat cool taw..
xlah,,aku ok je,,ayat cover..tp btol gak..ble nk mrah je rser nk nangis,bile geram jea raser sebu jea,bile nk mengamok pom rser nk hujan skali.kalo aku xsuke aku bnci msti aku xnangis sbb x ganas la nangis dpn org kiter xsuke kn..hahaha..
aku kn rocxx..tp tp tp
aku rilex la..cool beb..bru ada gaya kalu x no gaya lah!!(tiru philip)..
aku bosan ni so rser nk post byk2..td aku ada bce lam mjalah..cara untuk ilangkan tensen adlah salah satunya tulis blog tp tipu identiti anda n luah lah ape anda nk..n get expression from others..


nk story 1 cite lagi..
dulu mse skol aku ni msam jea bab kter org muka pling susah nk senyum..
ngan kgkwan aku jelah aku seyum tupom time perlu je..ada 1 ari tu kwan mak aku tgur aku.
dia ckp tgok muka ftin msam je.org tgok kate sombonk nnti.aku kata da cmni nk wat cmne.xleh ubah da.mak aku kate geram je tgok muka masam aku..dasat kan..berbalik pda mkcik tu.dia ada ilmu cket.ilmu ape ntah.cm leh tau org tu melalui air muka so die ckpla kt aku..stat esok,fatin bgun pagi je senyum depan cermin.tiap2 ari xpom berguarau ngn adik2..wat ari2 insyallah air muka fatin berubah la.aku pom praktik la kan..ngn gigi taring cmni sengih sorg2 cam psiko je depan cermin..mse form 3 besfren aku ajak pkai breses,mak die misi gigi.aku pklah kan..nk gak tp tkot..kwn aku pom pjuk la join dia..amak aku pom bg green lite,tp aku waswas cam tkot sakit,xselesa jea..1 ari lg mkcik jual kt kntin skolah aku(toke kntin jiran aku so aku xpyah la berator bli nsik,msuk je pintu blakang.birokrasi.) ckp kt aku,fatin ni senyum manis je.aku jwablah.manis ape gg xbtol..nk pkai breses nnti bru ok.mkcik tu trus beramai2 ckp xpahlah pkai..x mnis da nnti..comey da cmni(comey ke aku)huhuhu..aku pom cam percaya je kter2 pujukan dorg (sbnarnya tkot)trus ckp NO kt kwan aku.die pom pkai sorg2.so aku msih lg bergigi taring yg membuat kan korg leh ktuk2 aku..ptot korg say tanq kt mkcik tu coz aku xpkai breses..mser kt plkn,ada lah chinese guy suke sgt aku senyum..hehehe yekew?ok aku percaya lah aku ni pemanis orgnya..huhu so chinese guy tuh leh jdik close guy aku psal die jujur..tanx cheok,u make me feel so sweet.funny kan..then pastuh aku jdik mudah tersenyum ngn sesape sje..xla smpai gan org gatal merenyam pom aku senyum,hanya untuk org2 yg kenal aku..ceh ayat cam senyuman aku mahal plak..so smpai skank gigi ni ada ngn aku.n senyuman aku tetap manis.hahahatetibe skank en zai plak bg nama bru gigi aku..kokun..bhasa kedah
kot..ntahlah..wateva..korg jgn asah gigi korg jdi tring psal nk manis mcm aku..hahaha..
as kte gigi aku aset wapom merah kate pntianak n art kater kuntilanak.
apek kater gg terabor tp aku tau die suke aku senyum..hahaaha
korg pomkan??yelah kan..
ala ngaku je..xyah segan2..

3 comments:

  1. kokon laa...
    kokun cam lembut..

    kokon!

    ReplyDelete
  2. hahah ape ar.. gigi taring tu yang buat manis tau x?
    orang xcantik kalau masam je
    secantik macam ratu cantik pown kalau kita masam je.. xlawa.

    bila bf ckp awk manis kalau merajuk.. cehh nak pujuk ayat bunga la.. hahah

    ReplyDelete
  3. huhu..tanQ pakcik..tanx buang masa bce blog neh..

    ReplyDelete