16.9.09

syawaL KaminG...sedutan ramadhan

bgun tido psal esah n azie dtg peluk cium pp tgn salam..wawawa dorg da nk blik rayer..mmm
selamat jalan korg n selamat ari rayer..sedeh lgik..
xtau la zarah ape da msuk badan aku skank neh..asik2 nk sedeh..aku nk c0ol,nk jdik org cool,nk mat cool,,eh eh x x x..silap2..salu admire lecturer yg cool,salu ckp kt diri nk jdik cool..adalah gak cool psal aku xsuke marah2..ye ker?tp ati ni xleh cool..suke jea pendam sorg2..pastu senyap psal layan mantal sorg2..kalu xder mood baek diam..tol2...

da nk abes pose ni tp x anta lgik salam perantau kt paper..adoishh..jgn ckp aku gile glemer tp tulah ruangan febrst aku bile poser..bcer sume ucapan dorg wapom tau xkn adanya salam aidilfitri dr sya dr korea,jepun atau memana overc buat fatin hamama..hahaha..kalu ada mau pgsan aku kt tmpat kejadian..esok ada klas lg..xper,fatin xkesah psal fatin da lama jdik nerd stat dok sah alam ni..xpenah pgteng klas,xpenah dtg lambat..sile tepok tgn untuk fatin psal da berubah dr tabiat2 d jgka dulu..mlm esok gerak blik kg..yea yea blik kg...bahagia...

sebelom blik,bialah saya smpaikan salam perantau saya wat kuarga,saudara mara dan sahabat handai d kg..semoga dpt kiter berjmpa d hari lebaran nnti..salam kemaafan..disertakan sekali gambar saya dan rakan2 d fakulti sains berguna d sah alam auckland,south korea..


bia saya flasbek ape yg terjdik spanjang ramdhan ni yg terlepas untuk d update:

himpit2 n berebut bagai nk rntuh lif psal sume xlarat nk trun tngga dr level 6..
gmbar dtapis krna xnk memalukan mgsa2 terhimpit..


majlis berbuka pose anjuran fsg
sume xtolak makan free,esknyer rmai2 berebot tndas..


sedut air sampai rahang kua xtahan dahaga..


tido maser time dgr ceramah agama ari jumaat..cmne la saya leh tetd0
sya pom xperasan ngan kuc dK tuh..real pic,ira curik..

k,cukup smpai disini syg..psal sya da sgt2 terexcited nk blik wapom esok ada test france..
saya kene pk tugas2 ari rayer yg akan or perlu atau wjib d lakukan...
semestinyalah aku n che long akan mengemas rumah,lap sume habuk,sapu srang2 labah2,bersihkan tman mini ma(ntah2 utan skank),wat biskut mlm rye,gosok bju raya.sediakan duit raya bkn aku punye n mcm2 lg..wapom penat tp tulah kmeriahaan ari rayer..
aku wapom xpndai a.k.a xblaja lg msak tp series suke sgt wat biskut n bake cake..sgt2 la..mser form 1 dulu,sume akak dok jauh,blik dkat2 ryer so aku lah yg bertungkus lumus kt dapo wat biskut dr pg smpai ptg selama semggu..hsilnya,akak2 aku terkezot monkey tengok 8 jenis biskut da tersedia..huhu.sume ekot buku resepi n monitor bu mom yg sibuk mnjahit dat time..waahhhh..paeh jeles dtg jenguk jap2 aku kt dapo..dat time epi psal sume cam suspek je ngn kebolehan aku..hehehe..ehhh,ckup2..jgn riak..x baek taw...


oleh itu,sbelum blik,aku da praktis cara2 mengadun biskut n cake..
dpt lak bntuan DR Azmi resepi baru,siap demo..tanx dok...



lazly,SELAMAT HARI RAYA N MAAF ZAHIR BATIN PADA SUME YG MENGENALI DIRI INI N SEMUA MUSLIM..
BERHATI2 SEMASA MEMANDU DAN SEMOGA MENDAPAT KEBERKATAN...
SALAM AIDILFITRI =)


No comments:

Post a Comment